Sada je: uto kol 14, 2018 7:58 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet ožu 26, 2015 8:37 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4641
Pozdrav,

kolega me zamolio da pitam ako tko zna, a ima tu lavova za seriju 7/9 pa se nadam da neki i znaju.

- kako znati dal je ''šper'' ili ''polušper'' diferencijal ?
- jel se to vidi po broju u šasiji ?
- jel se to vidi po broju na diferencijalu i to, noviji modeli na alumin kučištu imaju neki broj, dok stariji baš na samom diferencijalu... od koje do koje godine se kakav ugrađivao ?
- jel se to vidi iz nečeg trečeg kaj nisam spomenuo ?

Kako prepoznati koji je koji, šper ili polušper ? Auto u zraku recimo na dizalici pa vrtnjom kotača (u leru ili u brzini) pa se pogonski kotači okreču oba u istom smjeru ili svaki kotač pogonski u tom trenutrku u kontra smjeru jedan od drugoga...auto dignut samo sa jedne strane dakle jedan pogonski kotač u zraku pa probat recimo krenut iz prve pa vidit šta se događa....tj. dal vrti samo taj kotač u zraku u prazno, ili i ovaj lovi koji je na podu, ili lovi samo taj koji je na podu.

Isprike ako sam kaj krivo napisao, ili pitao, jer me to pitao još prije 2 tj. ali nikako da napišem.

Ako ima još kaj vezano na tu temu a da netko zna, slobodno podjelite pa ču mu prenjeti.

Hvala.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 26, 2015 9:39 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4440
Vozi: 740 GL ,1989.
Lokacija: Donja Bistra
I ja već danima googlam po bespučima interneta tražeći taj odgovor al mi baš i nejde najbolje :doh: . Zlatko me zamolil da mu probam to saznat al jedino kaj sam saznal je da me glava boli od tolkog čitanja engleskog. Ima par stranica kaj bi mogle sadržavat odgovor al je toliko puno tekstova i tehničkih pojmova da se izgubim u tome.

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 26, 2015 9:41 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4440
Vozi: 740 GL ,1989.
Lokacija: Donja Bistra
dugi je napisao/la:
I ja već danima googlam po bespučima interneta tražeći taj odgovor al mi baš i nejde najbolje :doh: . Zlatko me zamolil da mu probam to saznat al jedino kaj sam saznal je da me glava boli od tolkog čitanja engleskog. Ima par stranica kaj bi mogle sadržavat odgovor al je toliko puno tekstova i tehničkih pojmova da se izgubim u tome.

Tu je ta stranica koja čini mi se ima i objašnjeno kak se raspoznaju i razlikuju diff-ovi.
http://people.physics.anu.edu.au/~amh11 ... o_dana.htm

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 26, 2015 5:10 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4641
Da i mene je on zvao, ali kraj svojih obaveza ne stignem se svega svog sjetiti a kamli još kaj drugo, pa neznam zakaj se on ne u člani u klub i aktivira na forumu ...

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 26, 2015 11:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5721
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Mene više zanima kakav je to polu šper diff?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 27, 2015 7:20 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1438
Vozi: Kaj stignem
Lokacija: Mala buna
tcode je napisao/la:
Mene više zanima kakav je to polu šper diff?

To je kad sa jednim zadnjim kotačem drapiš u banderu i odvališ pol diffa
:oops:

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Thrix d.o.o za trgovinu i usluge
Automehanika-Autoplin-Pjeskarenje


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 27, 2015 8:56 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4641
Ni ja nemam pojma, pišem kako mi je upućemo da pitam, pa eto .... šper, polušper, trifrtalja šper...neznam ....

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 27, 2015 9:39 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto svi 22, 2007 11:43 am
Postovi: 1534
Vozi: 850
Lokacija: Split
BELA je napisao/la:
Ni ja nemam pojma, pišem kako mi je upućemo da pitam, pa eto .... šper, polušper, trifrtalja šper...neznam ....

Kod špere se blokada iskazuje u postotku... valjda je o tome riječ.

_________________
You buy a BMW when you want to be somebody.
You buy a Mercedes when you are somebody.
You buy a Volvo when you don't care.


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 29, 2015 3:58 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto tra 27, 2010 10:16 pm
Postovi: 52
Vozi: volvo S80 2,5T Momentum
Lokacija: Deutsch
slika


Ovo je tip kakav se mogao kupit za potrebe zimske vožnje u seriju 200,700,900.
montira se u postoječe kučište diferencijala ali sa starog treba skinut glavni zupčanik i namontirat na novo srce diferencijala i nazad u kučiste i gas.
e sada uključivanje toga je čisto mehanički kod momenta proklizavanja i ne moźe se na dizalici vrtnjom kotača vidjet dal auto to ima ili nema več demontažom zadnjeg poklopca diferencijala te pregledom.
Klasično srce diferencijala ima kod planetarnih zupčanika djelomično otvoreno kučište a kod ovog je zatvoreno vjerojatno zbog sklopa za uključivanje.
Osobno sam rastavio više od 20 diferencijala sa sedmica dvica i devetki koji su stigli iz više dijelova europe i nisam naišao na ovaj sklop,stoga mislim da tog nije bilo u proizvodnji serijskoj več dodatna oprema za extremne zimske uvijete.

_________________
S90 3.0 24V automatic
740 tdi manual
760 2.8 v6 manual-Spasio mi život u teškom sudaru sa kombijem 2009g kojeg je uzrokovao idiot koji je pisao poruke u vožnji i oduzeo mi prednost prolaska
244 78g superdeluxe-automatic
S80 2,5T Momentum


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 29, 2015 4:28 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto tra 27, 2010 10:16 pm
Postovi: 52
Vozi: volvo S80 2,5T Momentum
Lokacija: Deutsch
slika

Da se nadovežem dalje na temu ovaj mehanički diferencijalšper nije bio za turbo motore vec samo za motore bez turba .Na ovoj slici vidimo sistem etc ili stc sa sedmice iz 1987 godine sa turbobenzincem,znaci ovo je islo kasnije za turbake.Na slici 8 vidi se preinaka diferencijal kučišta,dodana su dva senzora na lijevu i desnu poluosovinu a na starim diferencijalima isto se vide te rupe ali metalni čepovi su gore.Evo toliko. 8-)

_________________
S90 3.0 24V automatic
740 tdi manual
760 2.8 v6 manual-Spasio mi život u teškom sudaru sa kombijem 2009g kojeg je uzrokovao idiot koji je pisao poruke u vožnji i oduzeo mi prednost prolaska
244 78g superdeluxe-automatic
S80 2,5T Momentum


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 30, 2015 7:57 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4641
Hvala Gogo na ovim informacijama.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: ned lip 19, 2016 9:30 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: uto tra 27, 2010 10:16 pm
Postovi: 52
Vozi: volvo S80 2,5T Momentum
Lokacija: Deutsch
Evo nakon podužeg traženja šper diferencijala,čistio sam tavan i tamo je bio još jedan dif i ja bacim njega na prikolicu pa na otpad kad ono mislim si skinem dekla sa čitačem i ono glava me zabolila kada sam vidio da nakon toliko traženja imam šper diff na tavanu i skoro sam ga bacio.Rastavio sam ga i trenutno uz nešto muke ugradio sam ga na karavana 740tdi.
Na njemu se isto vrte kotaci jedan kontra od drugog kad zavrtiš stoga izvana se ne moze skužiti da ga auto ima jer treba napraviti jak trzaj da rotor u njemu izbaci klin i zablokira ga.
Kod montaže ne može se samo srce difa izmijenit jer su poluosovine krače za njega i sve mora iči u kompletu.
Sklop je vrlo jednostavan i funkcionalan i ima jedan mali sklop unutra koji u zavoju izbaci klin van jer bi inače sve potrgalo unutra.

_________________
S90 3.0 24V automatic
740 tdi manual
760 2.8 v6 manual-Spasio mi život u teškom sudaru sa kombijem 2009g kojeg je uzrokovao idiot koji je pisao poruke u vožnji i oduzeo mi prednost prolaska
244 78g superdeluxe-automatic
S80 2,5T Momentum


Vrh
   
PostPostano: ned lip 19, 2016 10:20 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1757
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Inače, Eaton G80, da ga se kupiti novog u omjeru po želji.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
+ 960 x4, 940 x8, 760 x2, 740 x7...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić