Sada je: čet ožu 28, 2024 6:23 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 940 2.0 91g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri srp 23, 2014 1:29 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 12:37 pm
Postovi: 238
Lokacija: Den Haag / Holandija
Dakle, pozdrav svima, evo nakon dugo vremena tu sam opet. I znam da sam dosadan sa ovim i da je u jednom ranijem postu dosta napisano, ali zamolio bih ako neko moze da u par recenica objasni sta su glavne komponente ( G2 LPG) sistema (Vialle typ D pise na verdamperu u motoru), ne bi li shvatio ima li smisla da se zezam sa ovim ili da bacim auto:

U voznji mi je kod prebacivanja sa benzina na LPG prestao da radi LPG. Tome je prethodilo to sto je na semaforu broj obrtaja ostajao veliki na leru - 1.300, sto me jako iznerviralo i ja sam pomislio da ima smisla promeniti gorivo da vidim sta ce da se desi. Nije se desilo nista, odnosno promena je bila kao i uvek, bez problema, broj obrtaja kod rada motora na benzin je bio ekstremno mali, samo sto se ne ugasi (tako je inace, ima problema sa ventilom za kontrolu broja obrtaja na leru kad radi na benzin), promenim odatle na gas, poveca se broj obrtaja na normalnih 700-800, dodam gas (sve u mestu na semaforu) opet ostane na 1300, krenem i promenim u voznji par puta, kad - kod te jedne promene sa benzina na LPG prestade da radi LPG.

Cujem pozadi isti zvuk kao i uvek kad se ukljuci LPG, ali motor se odmah ugasi.

Proverio sam oba elektromagnetna ventila, pre i na samom LPG verdamperu ili kako li se to vec zove u motoru, oba ventila su ispravna - kad se spoje na 12 v cuje se da privuku kotvu, ali kad se u radu motora na benzin promeni sa benzina na LPG, oba ta ventila ne rade - ne dobijaju napon. Unutra u kabini sve izgleda ok, sijalicica se promeni sa crvenog (benzin) na zeleno (LPG), kompjuter pamti koje je gorivo bilo zadnje, automatski menja sa benzina na LPG posle paljenja motora, ali nista od LPG-a.

Bio sam odmah otisao kod specijaliste za LPG koji postoji u blizini tog mesta gde je LPG otkazao, pomislim, mozda dok je jos frisko moci ce nesto da se proveri lakse nego kasnije, ali taj mi je rekao da nije nikada video tako komplikovan sistem (budala, iako je sistem cudan, ima ga opisanog na jednom drugom postu ovde) i da se nikako ne isplati sa time bilo sta raditi, jer samo dijagnostika a kamo li popravka, bi presla vrednost auta.

Pomislio sam da sam mozda zbog prebrze promene sa benzina na LPG pa opet na benzin izazvao neki problem u kompjuteru, indukcija, samoindukcija stagod. Da li je to moguce?

Ako bi se pokazalo da je kompjuter ispravan, da li moze neko da mi kaze kako ta 2 elektromagnenta ventila dobijaju napon, da li postoji u motoru relej ili solenoidi tih ventila dobijaju napon direktno od kompjutera bez neke mehanicke sklopke?

Dugi je jednom naveo da jedan relej koji je zakacen sa strane gde je taj verdamper i sve ostalo sto ima veze sa LPG, na unutrasnjoj ivici krila, ima tu svrhu da "ukljucuje" LPG - ovaj lokalni LPG specijalista tvrdi da taj relej nema veze sa LPG (a nije znao cemu taj relej tamo sluzi).

To cu sutra pokusati sam da proverim, danas nisam imao vremena, ali cisto teoretski, dakle, ako elektromagnetni ventil pozadi kod rezevoara za LPG radi (cujem ga), pokusaj promene sa benzina na LPG izgleda kao da se odvija normalno (crvena sijalicica predje u zelenu, cujem "puf"' od pozadi), a oba prednja ventila ne dobijaju napon - da li treba sumnjati na kompjuter, sto kaze specijalista, ili je Dugi u pravu, da postoji relej koji zapravo daje struju za te ventile?

Mislim da cu spojiti oba moja prednja ventila na 12 V nekako u trenutku same promene sa benzina na LPG, valjda nece nista eksplodirati?

Sta se desava pozadi u rezervoaru kod ukljucenja LPG sistema - kako to LPG gorivo izgleda u rezervoaru, sta ga gura napred prema motoru itd, nemam pojma o LPG kako tacno to sve radi glede pritisaka i tecnih i gasovitih stanja...

Hvala unapred!


slika

slika

slika

slika

slika


Vrh
   
PostPostano: sri srp 23, 2014 8:07 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pon lip 16, 2008 12:22 pm
Postovi: 1358
Vozi: V90 1997. opet i još uvijek
Lokacija: rotterdam
Eto nama prilike da se vidimo..
Ovdje kod mene u rotterdamu lpg(agin) majstor dela lpg dijagnostiku petkom u pola cijene..cca 25-30€..
Dugo nisam bil, ali vidim da mu još zna biti gužva u te dane, pa ako hoćeš navratiti javi se..je da je lik neki turcin, al dosad imam uglavnom ok iskustva s njim..
A kaj se tiče samog problema naravno ne bi ti imal kaj pametnog za reći jer ja još uvijek nisam rijesil svoj problem teškog prvog paljenja kad je hladan motor, a moguće je da je i meni tu lpg problem..(tu buš ti meni možda pomogel hehe)..

_________________
Nosonja...964...2.5...170KS...1995...šalto sam...
Crni đek...V90...3.0...204KS...1997... šalto sam...
Kumpić ...V90...3.0...180KS...1997...šaltam ja...


Vrh
   
PostPostano: sri srp 23, 2014 9:41 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ovako na prvu mi djeluje da ti je riknuo osigurač od plina(vrlo lako da ih postoji više)pa rele ne dobiva napajanje.Gdje se nalaze osigurač probaj proguglati po netu.Provjeri i žice tj. mase koje se spajaju na šasiju da nije oslabio spoj

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sri srp 23, 2014 9:47 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 12:37 pm
Postovi: 238
Lokacija: Den Haag / Holandija
hvala, naci cemo se jednom
moram ovo resiti sto pre, jer sam juce dao oglas da se resim ovog auta. to je nenormalno skupo drzati, naravno tada je lpg otkazao - to mora biti tako u zivotu ovom besmislenom...
pre toga je mesecima sve bilo dobro, cak previse dobro, zato sam se i vozio sa njime... moja taksa je 404 EUR na 3 meseca...

ako je g3 sistem nemam pojma o tome a ako je stari sistem napisi mi kako to tesko pali i da li je uvek isto u istim uslovima i kako radi na benzin dok je hladan
danas ne radim, idem pogledati taj relej na autu da shvatim cemu sluzi i da li je to uzrok mog problema


Vrh
   
PostPostano: sri srp 23, 2014 9:50 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 12:37 pm
Postovi: 238
Lokacija: Den Haag / Holandija
Citat:
Ovako na prvu mi djeluje da ti je riknuo osigurač od plina(vrlo lako da ih postoji više)pa rele ne dobiva napajanje.Gdje se nalaze osigurač probaj proguglati po netu.Provjeri i žice tj. mase koje se spajaju na šasiju da nije oslabio spoj
hvala, idem sada gubiti vreme malo oko toga
ja onu crnu kutiju zovem kompjuter, jer tako je ovde zovu, ali sta je zapravo to nemam pojma. i unutra imaju neki releji cuje se da kuckaju kad se pritiska taster, a osiguraca sam do sada pronasao 3 koji su dodatni i svi su u redu, medjutim nisam taj relej juce ozbiljnije pogledao jer mi majstor rece da to nema veze sa lpg, posle citam ovde na forumu i vidim da ima veze

inace ovde su potpuno ubili lpg, mehanicari prestaju da se bave time jer je sve manje automobila na lpg, a posebno nema starijih koje su mogli lakse popravljati... ne isplati se imati lpg na autu izmedju 25-40 godina starosti, zapravo ne isplati se uopste imati bilo kakav takav stariji auto, zimi se mora skloniti sa ulice ili se placa puna taksa, dok je ranije kao oldtimer to bilo zadovoljstvo terati jer nije bilo nikakve takse... dok nije nastala najezda dizel golfova i mercedesa iz nemacke i pobuna protiv zagadjenja u kojoj su najdeblji kraj izvukli pravi ljubitelji i vlasnici oldtimera...za kratko vreme posle promene propisa vec se tvrdi da je taj fond starih automobila prepolovljen - bacanjem ili prodajom u inostranstvo ili bogatijima koji imaju garaze... bilo je jako mnogo americkih automobila na plin koji su se vozili bez ikakve takse, a sada im je taksa po 500 EUR na 3 meseca....

secam se ovde kod mene kad dodje vikend, zadovoljstvo je bilo videti oldtimere u normalnoj voznji na ulici, sad retko sta se vidi i po najlepsem vremenu...

vidim da je jako popularan neki novi mali Chevrolet koji ima lpg, pitao sam par vlasnika kad ih vidim na pumpi i gledaju me cudno, izuzetno su zadovoljni, kazu tako su ga kupili, e sad ne verujem da je stigao iz fabrike takav, a mozda i jeste... nekad je to ovde stvarno bilo na jako visokom nivou, sada nemaju pojma vecina malih mehanicara


Vrh
   
PostPostano: sri srp 23, 2014 1:27 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pon lip 16, 2008 12:22 pm
Postovi: 1358
Vozi: V90 1997. opet i još uvijek
Lokacija: rotterdam
Je..ja placam prek 500 ojra po kvartalu i na žalost imam taj g3 drek..
I zato sad opet tražim negdje ga sparkat i odjavit jer je i meni puno preskupo držat ga na parkingu ko ukras pošto se jako malo vozim s njim po nl..

_________________
Nosonja...964...2.5...170KS...1995...šalto sam...
Crni đek...V90...3.0...204KS...1997... šalto sam...
Kumpić ...V90...3.0...180KS...1997...šaltam ja...


Vrh
   
PostPostano: čet srp 24, 2014 1:42 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 12:37 pm
Postovi: 238
Lokacija: Den Haag / Holandija
Da, to je problem, gde ih drzati i kako platiti derikozama.
Kod mene nije taj relej sto visi sa strane, kad se on iskljuci nista ne radi.
Sutra cu da premostim elektromagnetne prekidace i da ih rucno ukljucim kad prebacim sa benzina na plin.
Sistem se zove Vialle AMS LPG system.


Vrh
   
PostPostano: čet srp 24, 2014 8:26 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Ako se ne varam to je sistem tekuče faze koji u lpg rezervoaru ima pumpu
Provjeri dali pumpa radi i dali plin dolazi do motora
Elektromagnetni ventili se možda otvaraju ali nema dobave tekuče faze


Marty

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: čet srp 24, 2014 6:18 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: pon ožu 23, 2009 12:37 pm
Postovi: 238
Lokacija: Den Haag / Holandija
Nema pumpu u rezervoaru (srecom, samo mu to jos fali). Ugradio sam prekidac pored tastera za prebacivanje na LPG, kojim rucno aktiviram LPG ventile u motoru, i sve radi. Ima pod haubom neka metalna kutijica sa 2 releja, mnogo zica i nesto malo elektronike, pretpostavljam da je odatle stizala struja za ventile i da je tu problem. Ako tome delu skinem masu, nista se ne dogadja. Jos uvek nikako da razumem sta se tacno desava kada pritisnem taj moj taster za promenu goriva i koji sve delovi postoje u takvom LPG sistemu. Evo neka sema:
http://www.expert-gas.ru/index.php?page=61


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 9 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan