VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
(opet) LPG problem - Dugi protiv holandskog LPG specijaliste http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=11087 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | amadeusdrazen [ sri srp 23, 2014 8:07 am ] |
Naslov: | Re: (opet) LPG problem - Dugi protiv holandskog LPG specijal |
Eto nama prilike da se vidimo.. Ovdje kod mene u rotterdamu lpg(agin) majstor dela lpg dijagnostiku petkom u pola cijene..cca 25-30€.. Dugo nisam bil, ali vidim da mu još zna biti gužva u te dane, pa ako hoćeš navratiti javi se..je da je lik neki turcin, al dosad imam uglavnom ok iskustva s njim.. A kaj se tiče samog problema naravno ne bi ti imal kaj pametnog za reći jer ja još uvijek nisam rijesil svoj problem teškog prvog paljenja kad je hladan motor, a moguće je da je i meni tu lpg problem..(tu buš ti meni možda pomogel hehe).. |
Autor/ica: | nenad [ sri srp 23, 2014 9:41 am ] |
Naslov: | Re: (opet) LPG problem - Dugi protiv holandskog LPG specijal |
Ovako na prvu mi djeluje da ti je riknuo osigurač od plina(vrlo lako da ih postoji više)pa rele ne dobiva napajanje.Gdje se nalaze osigurač probaj proguglati po netu.Provjeri i žice tj. mase koje se spajaju na šasiju da nije oslabio spoj |
Autor/ica: | 650.000km [ sri srp 23, 2014 9:47 am ] |
Naslov: | Re: (opet) LPG problem - Dugi protiv holandskog LPG specijal |
hvala, naci cemo se jednom moram ovo resiti sto pre, jer sam juce dao oglas da se resim ovog auta. to je nenormalno skupo drzati, naravno tada je lpg otkazao - to mora biti tako u zivotu ovom besmislenom... pre toga je mesecima sve bilo dobro, cak previse dobro, zato sam se i vozio sa njime... moja taksa je 404 EUR na 3 meseca... ako je g3 sistem nemam pojma o tome a ako je stari sistem napisi mi kako to tesko pali i da li je uvek isto u istim uslovima i kako radi na benzin dok je hladan danas ne radim, idem pogledati taj relej na autu da shvatim cemu sluzi i da li je to uzrok mog problema |
Autor/ica: | 650.000km [ sri srp 23, 2014 9:50 am ] |
Naslov: | Re: (opet) LPG problem - Dugi protiv holandskog LPG specijal |
Citat: Ovako na prvu mi djeluje da ti je riknuo osigurač od plina(vrlo lako da ih postoji više)pa rele ne dobiva napajanje.Gdje se nalaze osigurač probaj proguglati po netu.Provjeri i žice tj. mase koje se spajaju na šasiju da nije oslabio spoj
hvala, idem sada gubiti vreme malo oko togaja onu crnu kutiju zovem kompjuter, jer tako je ovde zovu, ali sta je zapravo to nemam pojma. i unutra imaju neki releji cuje se da kuckaju kad se pritiska taster, a osiguraca sam do sada pronasao 3 koji su dodatni i svi su u redu, medjutim nisam taj relej juce ozbiljnije pogledao jer mi majstor rece da to nema veze sa lpg, posle citam ovde na forumu i vidim da ima veze inace ovde su potpuno ubili lpg, mehanicari prestaju da se bave time jer je sve manje automobila na lpg, a posebno nema starijih koje su mogli lakse popravljati... ne isplati se imati lpg na autu izmedju 25-40 godina starosti, zapravo ne isplati se uopste imati bilo kakav takav stariji auto, zimi se mora skloniti sa ulice ili se placa puna taksa, dok je ranije kao oldtimer to bilo zadovoljstvo terati jer nije bilo nikakve takse... dok nije nastala najezda dizel golfova i mercedesa iz nemacke i pobuna protiv zagadjenja u kojoj su najdeblji kraj izvukli pravi ljubitelji i vlasnici oldtimera...za kratko vreme posle promene propisa vec se tvrdi da je taj fond starih automobila prepolovljen - bacanjem ili prodajom u inostranstvo ili bogatijima koji imaju garaze... bilo je jako mnogo americkih automobila na plin koji su se vozili bez ikakve takse, a sada im je taksa po 500 EUR na 3 meseca.... secam se ovde kod mene kad dodje vikend, zadovoljstvo je bilo videti oldtimere u normalnoj voznji na ulici, sad retko sta se vidi i po najlepsem vremenu... vidim da je jako popularan neki novi mali Chevrolet koji ima lpg, pitao sam par vlasnika kad ih vidim na pumpi i gledaju me cudno, izuzetno su zadovoljni, kazu tako su ga kupili, e sad ne verujem da je stigao iz fabrike takav, a mozda i jeste... nekad je to ovde stvarno bilo na jako visokom nivou, sada nemaju pojma vecina malih mehanicara |
Autor/ica: | amadeusdrazen [ sri srp 23, 2014 1:27 pm ] |
Naslov: | Re: (opet) LPG problem - Dugi protiv holandskog LPG specijal |
Je..ja placam prek 500 ojra po kvartalu i na žalost imam taj g3 drek.. I zato sad opet tražim negdje ga sparkat i odjavit jer je i meni puno preskupo držat ga na parkingu ko ukras pošto se jako malo vozim s njim po nl.. |
Autor/ica: | 650.000km [ čet srp 24, 2014 1:42 am ] |
Naslov: | Re: (opet) LPG problem - Dugi protiv holandskog LPG specijal |
Da, to je problem, gde ih drzati i kako platiti derikozama. Kod mene nije taj relej sto visi sa strane, kad se on iskljuci nista ne radi. Sutra cu da premostim elektromagnetne prekidace i da ih rucno ukljucim kad prebacim sa benzina na plin. Sistem se zove Vialle AMS LPG system. |
Autor/ica: | MARTY [ čet srp 24, 2014 8:26 am ] |
Naslov: | Re: (opet) LPG problem - Dugi protiv holandskog LPG specijal |
Ako se ne varam to je sistem tekuče faze koji u lpg rezervoaru ima pumpu Provjeri dali pumpa radi i dali plin dolazi do motora Elektromagnetni ventili se možda otvaraju ali nema dobave tekuče faze Marty |
Autor/ica: | 650.000km [ čet srp 24, 2014 6:18 pm ] |
Naslov: | Re: (opet) LPG problem - Dugi protiv holandskog LPG specijal |
Nema pumpu u rezervoaru (srecom, samo mu to jos fali). Ugradio sam prekidac pored tastera za prebacivanje na LPG, kojim rucno aktiviram LPG ventile u motoru, i sve radi. Ima pod haubom neka metalna kutijica sa 2 releja, mnogo zica i nesto malo elektronike, pretpostavljam da je odatle stizala struja za ventile i da je tu problem. Ako tome delu skinem masu, nista se ne dogadja. Jos uvek nikako da razumem sta se tacno desava kada pritisnem taj moj taster za promenu goriva i koji sve delovi postoje u takvom LPG sistemu. Evo neka sema: http://www.expert-gas.ru/index.php?page=61 |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |