VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
240 diesel?? - Kakav je?? http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=10596 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | kekec01 [ ned sij 12, 2014 8:36 pm ] |
Naslov: | 240 diesel?? - Kakav je?? |
Naletio u oglasniku na ovoga pa ako mi može netko nešto konkretno napisati o tom motoru, potrošnja, izdržljivost, kvarljivost, cijena održavanja?? Radi se o ovome autu: http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-240-d ... s-10302658" onclick="window.open(this.href);return false; Hvala!! |
Autor/ica: | Stagli [ ned vel 16, 2014 10:03 pm ] |
Naslov: | Re: 240 diesel?? - Kakav je?? |
Naletio i ja pa ga kupio motor:2400 kubika / 60Kw ovaj je prešo barem 400 000km potrošnja goriva: barem 10l nezna se još jer je km sat strgan prilikom vožnje u rikverc potrošnja ulja: još niš makar su karike onak pri kraju izdržljivost:mali tenk bez topa i gusjenica kvarljivost:jednom godišnje ak je kod dobrog majstora a ak nije onda češće.Ovaj ti nije bio kod majstora cijena održavanja:vidićemo kaj kažu majstori ukupan dojam:neprocjenjivo |
Autor/ica: | kekec01 [ uto vel 18, 2014 11:20 pm ] |
Naslov: | Re: 240 diesel?? - Kakav je?? |
A kaj da ti kažem. Sretno. |
Autor/ica: | Turbodiesel [ sri vel 19, 2014 12:55 am ] |
Naslov: | Re: 240 diesel?? - Kakav je?? |
A nemoj te rane dizele iz Dvica, nisu tako dobri... A nisu nikoji... A i bez turbine je baš mrtav, ali je lokomotiva jeeebena... Ko ima para nek si kupi bilo kakvu dvicu i zvono od dizela te navrne AEL/D5252T iz A6 prvog/850 TDI i bude gospodin divljak... ...a ko nema, neće se ni navozati, pošto dobar AEL kupiš za manje od cijene generalke na D24 kad je sam radiš, a ko ima D24, taj će generalku raditi... |
Autor/ica: | Stagli [ čet vel 20, 2014 9:39 am ] |
Naslov: | Re: 240 diesel?? - Kakav je?? |
Eto baš zbog takvih savijeta sam došo na forum. Več vidim kog bum davil kak ovo a kak ono Turbodiesel, kaj je zvono? |
Autor/ica: | biker [ čet vel 20, 2014 10:19 am ] |
Naslov: | Re: 240 diesel?? - Kakav je?? |
Zvono ti je onaj aluminijski dio koji spaja motor s getribom ( mjenjačem) ima ti malo ljevkasti oblik pa se zato tak zove a ispod zvona ti je zamašnjak i kuplung. Sent using Tapatalk |
Autor/ica: | luj0 [ čet vel 20, 2014 1:22 pm ] |
Naslov: | Re: 240 diesel?? - Kakav je?? |
Da si lakse predocis upisi transmission bell housing u google images i biti ce ti lakse Sent from my GT-N7100 using Tapatalk |
Autor/ica: | tcode [ čet vel 20, 2014 2:25 pm ] |
Naslov: | Re: 240 diesel?? - Kakav je?? |
Star. Jako star. |
Autor/ica: | BELA [ čet vel 20, 2014 5:12 pm ] |
Naslov: | Re: 240 diesel?? - Kakav je?? |
Kupi onog engleskog v70 i evo ti motor za dvicu ako je sve drugu na njoj koliko toliko .... dobro jelte. |
Autor/ica: | Stagli [ pet vel 21, 2014 10:00 pm ] |
Naslov: | Re: 240 diesel?? - Kakav je?? |
Danas sam se malo raspitivo oko zvona vidio ga jesam ali niš pametno nisam čuo Ako mi neko može objasnit šta dobivam i šta je AEL? Ja sam nemogu procjenit stanje motora na oko i sluh i njuh,a nisam boi još ni u jednom servisu volio bi da se ovdje neko javi ko ima volju Ja sam mislil skupit lovu i uredit motor kak spada sa zvonom ili bez pa onda i limarju a u međuvremen moram rješavat sitnice poput: prokišnjva mi šofer šajba koja ja več loše kitana a možda i krovni nosači koje sam ja silikoniro rikverc svjetla ne rade, kilometar brojčanik zapeo na 266000, sat ne dela,i mislim da je lamela dala svoje čuje se druk lager tu i tam pa me to zvono sad specijalno zanima jer mislim da bi lamelu prvo dao slagat. I tak ima još par sitnica Ovih dana budem stavil neke slikice (čekam instruktotora iz informatike) pa budete vidli u kaj sam se uvalio |
Autor/ica: | biker [ sub vel 22, 2014 1:36 pm ] |
Naslov: | Re: 240 diesel?? - Kakav je?? |
AEL ti je oznaka motora koji se ugrađivao u prvu liniju Audi A6, a isti taj motor se ugrađivao i u Volvo 850 (npr. moj), S / V70, S80 pod oznakom D5252T. Uz Audi se se taj motor ugrađivao i u još neke aute ( znam da ih ima i u VW kombijima ) i glasi za jedan od najkvalitetnijih dizela te firme. To ti je redni petocilindrični motor sa 103 kW. Moj Volvo je na cca 500 000 km i nije baš reprezentativni primjerak ali još uvijek solidno ide uz potrošnju od 7 - 7,5 l/100. Potraži temu o 850 karavanu korisnika haal 9000 pa možeš dosta pročitat o tom motoru i imaš lijepu statistiku potrošnje zadnjih nekoliko godina. |
Autor/ica: | Turbodiesel [ sub vel 22, 2014 3:50 pm ] |
Naslov: | Re: 240 diesel?? - Kakav je?? |
Citat: Eto baš zbog takvih savijeta sam došo na forum. A inače nećeš i ne bi trebao ni dobijati takve savjete, ali ja sam ti kemičar, jače je od mene. A i sam imam jednog dizela, šestaka, kog sam tri puta do sad ubio, pa si mislim u neko dogledno vrijeme staviti taj AEL...a šta god te zanima, pitaj, tu smo.Več vidim kog bum davil kak ovo a kak ono Turbodiesel, kaj je zvono? Zvono: Citat: Zvono ti je onaj aluminijski dio koji spaja motor s getribom ( mjenjačem) ima ti malo ljevkasti oblik pa se zato tak zove a ispod zvona ti je zamašnjak i kuplung.
Točno.Za zvono sam rekao jer su zvono i nosači, pored downpipea (u daljem tekstu: "DP"; to ti je dio auspuha (cijev, u biti) koji ide od turbine do spoja s ostatkom auspuha ispod suvozačevih nogu) jedino kaj ti treba za fizički staviti AEL unutra...naročito jer je 240 postojao i s petocilindričnim dizelom (68ks), a čiji je blok u biti identičan AEL-ovom... Još će ti možda trebati karter od tog 2.0D petocilindraša, a možeš i AEL-ov prepraviti. Ako uopće bude potrebe, ne znam za sad jer nisam probao to staviti ni u 900-tku a 200-tka svakako ima drugačiju traverzu (prednji most). Inače, mjenjači od 200 serije dizela i benzinaca su isti, razlika je samo u zvonu (jer je drugačiji raspored šarafa na dizelskim i benzinskim blokovima), koje se šarafi na mjenjač na 4 šarafa 14mm. To čisto da znaš, ako bi mijenjao mjenjač, možeš i od benzinca, samo prebaciš svoje zvono. To tvoje zvono odgovara na AEL, tako da nemaš frke. Citat: Star. Jako star. Realno najbolji odgovor.
Citat: Kupi onog engleskog v70 i evo ti motor za dvicu ako je sve drugu na njoj koliko toliko .... dobro jelte. Ako se misli na prvi V70 ('98-'00), onda je to to i najbolja je opcija kupiti kompletan auto, kasnije od "dijelova viška" koje rasporda isplati motor, a možda i u plusu bude...Ali ako je onaj noviji, generacija II, što ima Volvo-Ford D5 mašinu, onda zaboravi na to...isto postoji recept kako ga zašarafiti "na šaraf", ali ni meni ne bi palo na pamet da se hebem s tim, pogotovo to ne bih preporučio nekome tko ne zna ni šta je zvono. Citat: Danas sam se malo raspitivo oko zvona vidio ga jesam ali niš pametno nisam čuo A kaj si pitao i kaj si saznao i kaj si očekivao saznati?Citat: Ako mi neko može objasnit šta dobivam i šta je AEL? Biker ti je objasnio kaj je AEL, a dobijaš fin, kulturan, pouzdan (naravno, to je do stanja) i kvalitetan motor koji će ti trošiti manje od postojećeg i manje glavobolje (ako je dobar, nikoliko) zadavati, te će sa svoj 103kW jako, jako fino vući tu Dvičinu...Citat: Ja sam nemogu procjenit stanje motora na oko i sluh i njuh,a nisam boi još ni u jednom servisu volio bi da se ovdje neko javi ko ima volju Imam ja volje ali sam ti daleko vjerojatno...no, ako imaš viška para i nije ti to auto za svaki dan te si možeš priuštiti da neko vrijeme (par tjedana) budeš bez njega, možemo se dogovoriti na PP.
Citat: Ja sam mislil skupit lovu i uredit motor kak spada sa zvonom ili bez pa onda i limarju A gle, ako ti je i limarija u banani, ne znam kaj bih ti rekao u vezi s svim tim...no, ako je auto ok osnova a ti samo želiš da bude dobar, dobar, jako dobar, onda samo naprijed.Moja deviza je ionako "izvlačili smo i gore"... Citat: a u međuvremen moram rješavat sitnice poput:
Skini je skroz i polimari sve oko nje pa je onda vrati s novom gumom, pa će biti OK. Isto vrijedi i za nosače...inače si izgubio vrijeme i pare a opet ćeš morati isto raditi.
prokišnjva mi šofer šajba koja ja več loše kitana a možda i krovni nosači koje sam ja silikoniro Citat: rikverc svjetla ne rade, Ako su sijalice i instalacija OK (čuj, možda zvuči glupo ali treba krenuti od banalnosti, ne?), onda ti se ili otkačio ili crkao prekidač rikverca u mjenjaču, on ti je gore lijevo.
Citat: kilometar brojčanik zapeo na 266000, sat ne dela, Ili ti je i sajla sa mjenjača otišla, ili ti se skršila tabla, što zna isto biti. Kreni od pinjona, prije nego raskopaš tablu, kudikamo je jednostavnije.Citat: i mislim da je lamela dala svoje čuje se druk lager tu i tam pa me to zvono Set kvačila za taj motor ti je ovdje oko 230€, ali da se i to zaobići, zavisi šta i kako ti planiraš.
sad specijalno zanima jer mislim da bi lamelu prvo dao slagat. I tak ima još par sitnica Citat: Ovih dana budem stavil neke slikice (čekam instruktotora iz informatike) pa budete vidli u kaj sam se uvalio Polako...EDIT: Biker, istina, no u kombijima (T4) ima i 2.4D "obični" petak, koji je nešto skroooz drugo i ne paše na to zvono, pa treba pripaziti. |
Autor/ica: | biker [ sub vel 22, 2014 5:11 pm ] |
Naslov: | Re: 240 diesel?? - Kakav je?? |
Neznam za T4, ali čuo sam za neke starije LT da su imali AEL, samo onu stariju varijantu s 80 i nešto kW . Opet kažem, to sam čuo, ali nisam provjeravao jel točno i jel to potpuno isti motor. |
Autor/ica: | Turbodiesel [ sub vel 22, 2014 6:32 pm ] |
Naslov: | Re: 240 diesel?? - Kakav je?? |
Za T4 znam da je imao taj slabiji AEL (tj. druga je oznaka tog slabijeg) i ovaj 2.4 kom se ne mogu sad sjetiti oznake. Za LT-ove znam zasigurno jedino da su imali ACL-ove koje su u biti identične Volvovim šestacima, ali ne skroz. Imali su i benzince sa istim blokom i vrlo sličnom glavom, ali to zanemari, a za ostale isto ne znam napamet... |
Autor/ica: | Stagli [ sub vel 22, 2014 11:28 pm ] |
Naslov: | Re: 240 diesel?? - Kakav je?? |
Ljudi hvala na savjetima i odgovorima Turbu hvala na detaljima Sad ste mi dali materjala za gruntanje i njuškanje Pozdrav |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |