VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

240 diesel?? - Kakav je??
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=10596
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  kekec01 [ ned sij 12, 2014 8:36 pm ]
Naslov:  240 diesel?? - Kakav je??

Naletio u oglasniku na ovoga pa ako mi može netko nešto konkretno napisati o tom motoru, potrošnja, izdržljivost, kvarljivost, cijena održavanja?? Radi se o ovome autu:

http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-240-d ... s-10302658" onclick="window.open(this.href);return false;

Hvala!!

Autor/ica:  Stagli [ ned vel 16, 2014 10:03 pm ]
Naslov:  Re: 240 diesel?? - Kakav je??

Naletio i ja pa ga kupio :doh:
motor:2400 kubika / 60Kw ovaj je prešo barem 400 000km
potrošnja goriva: barem 10l nezna se još jer je km sat strgan prilikom vožnje u rikverc :naughty:
potrošnja ulja: još niš makar su karike onak pri kraju
izdržljivost:mali tenk bez topa i gusjenica
kvarljivost:jednom godišnje ak je kod dobrog majstora a ak nije onda češće.Ovaj ti nije bio kod majstora
cijena održavanja:vidićemo kaj kažu majstori
ukupan dojam:neprocjenjivo :clap:

Autor/ica:  kekec01 [ uto vel 18, 2014 11:20 pm ]
Naslov:  Re: 240 diesel?? - Kakav je??

A kaj da ti kažem. Sretno.

Autor/ica:  Turbodiesel [ sri vel 19, 2014 12:55 am ]
Naslov:  Re: 240 diesel?? - Kakav je??

A nemoj te rane dizele iz Dvica, nisu tako dobri...

A nisu nikoji...

A i bez turbine je baš mrtav, ali je lokomotiva jeeebena...

Ko ima para nek si kupi bilo kakvu dvicu i zvono od dizela te navrne AEL/D5252T iz A6 prvog/850 TDI i bude gospodin divljak...

...a ko nema, neće se ni navozati, pošto dobar AEL kupiš za manje od cijene generalke na D24 kad je sam radiš, a ko ima D24, taj će generalku raditi...

Autor/ica:  Stagli [ čet vel 20, 2014 9:39 am ]
Naslov:  Re: 240 diesel?? - Kakav je??

Eto baš zbog takvih savijeta sam došo na forum. :D
Več vidim kog bum davil kak ovo a kak ono :?
Turbodiesel, kaj je zvono? :think:

Autor/ica:  biker [ čet vel 20, 2014 10:19 am ]
Naslov:  Re: 240 diesel?? - Kakav je??

Zvono ti je onaj aluminijski dio koji spaja motor s getribom ( mjenjačem) ima ti malo ljevkasti oblik pa se zato tak zove a ispod zvona ti je zamašnjak i kuplung.


Sent using Tapatalk

Autor/ica:  luj0 [ čet vel 20, 2014 1:22 pm ]
Naslov:  Re: 240 diesel?? - Kakav je??

Da si lakse predocis upisi transmission bell housing u google images i biti ce ti lakse :)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Autor/ica:  tcode [ čet vel 20, 2014 2:25 pm ]
Naslov:  Re: 240 diesel?? - Kakav je??

Star. Jako star.

Autor/ica:  BELA [ čet vel 20, 2014 5:12 pm ]
Naslov:  Re: 240 diesel?? - Kakav je??

Kupi onog engleskog v70 i evo ti motor za dvicu ako je sve drugu na njoj koliko toliko .... dobro jelte.

Autor/ica:  Stagli [ pet vel 21, 2014 10:00 pm ]
Naslov:  Re: 240 diesel?? - Kakav je??

Danas sam se malo raspitivo oko zvona vidio ga jesam ali niš pametno nisam čuo
Ako mi neko može objasnit šta dobivam i šta je AEL?
Ja sam nemogu procjenit stanje motora na oko i sluh i njuh,a nisam boi još ni u jednom servisu volio bi da se ovdje neko javi ko ima volju :pray:
Ja sam mislil skupit lovu i uredit motor kak spada sa zvonom ili bez pa onda i limarju a u međuvremen moram rješavat sitnice poput:
prokišnjva mi šofer šajba koja ja več loše kitana a možda i krovni nosači koje sam ja silikoniro
rikverc svjetla ne rade, kilometar brojčanik zapeo na 266000, sat ne dela,i mislim da je lamela dala svoje čuje se druk lager tu i tam pa me to zvono
sad specijalno zanima jer mislim da bi lamelu prvo dao slagat. I tak ima još par sitnica
Ovih dana budem stavil neke slikice (čekam instruktotora iz informatike) pa budete vidli u kaj sam se uvalio :D

Autor/ica:  biker [ sub vel 22, 2014 1:36 pm ]
Naslov:  Re: 240 diesel?? - Kakav je??

AEL ti je oznaka motora koji se ugrađivao u prvu liniju Audi A6, a isti taj motor se ugrađivao i u Volvo 850 (npr. moj), S / V70, S80 pod oznakom D5252T. Uz Audi se se taj motor ugrađivao i u još neke aute ( znam da ih ima i u VW kombijima ) i glasi za jedan od najkvalitetnijih dizela te firme. To ti je redni petocilindrični motor sa 103 kW.

Moj Volvo je na cca 500 000 km i nije baš reprezentativni primjerak ali još uvijek solidno ide uz potrošnju od 7 - 7,5 l/100. Potraži temu o 850 karavanu korisnika haal 9000 pa možeš dosta pročitat o tom motoru i imaš lijepu statistiku potrošnje zadnjih nekoliko godina.

Autor/ica:  Turbodiesel [ sub vel 22, 2014 3:50 pm ]
Naslov:  Re: 240 diesel?? - Kakav je??

Citat:
Eto baš zbog takvih savijeta sam došo na forum. :D
Več vidim kog bum davil kak ovo a kak ono :?
Turbodiesel, kaj je zvono? :think:
A inače nećeš i ne bi trebao ni dobijati takve savjete, ali ja sam ti kemičar, jače je od mene. A i sam imam jednog dizela, šestaka, kog sam tri puta do sad ubio, pa si mislim u neko dogledno vrijeme staviti taj AEL...a šta god te zanima, pitaj, tu smo.
Zvono:
Citat:
Zvono ti je onaj aluminijski dio koji spaja motor s getribom ( mjenjačem) ima ti malo ljevkasti oblik pa se zato tak zove a ispod zvona ti je zamašnjak i kuplung.
Točno.
Za zvono sam rekao jer su zvono i nosači, pored downpipea (u daljem tekstu: "DP"; to ti je dio auspuha (cijev, u biti) koji ide od turbine do spoja s ostatkom auspuha ispod suvozačevih nogu) jedino kaj ti treba za fizički staviti AEL unutra...naročito jer je 240 postojao i s petocilindričnim dizelom (68ks), a čiji je blok u biti identičan AEL-ovom...
Još će ti možda trebati karter od tog 2.0D petocilindraša, a možeš i AEL-ov prepraviti. Ako uopće bude potrebe, ne znam za sad jer nisam probao to staviti ni u 900-tku a 200-tka svakako ima drugačiju traverzu (prednji most).

Inače, mjenjači od 200 serije dizela i benzinaca su isti, razlika je samo u zvonu (jer je drugačiji raspored šarafa na dizelskim i benzinskim blokovima), koje se šarafi na mjenjač na 4 šarafa 14mm.
To čisto da znaš, ako bi mijenjao mjenjač, možeš i od benzinca, samo prebaciš svoje zvono.
To tvoje zvono odgovara na AEL, tako da nemaš frke.
Citat:
Star. Jako star.
Realno najbolji odgovor.
Citat:
Kupi onog engleskog v70 i evo ti motor za dvicu ako je sve drugu na njoj koliko toliko .... dobro jelte.
Ako se misli na prvi V70 ('98-'00), onda je to to i najbolja je opcija kupiti kompletan auto, kasnije od "dijelova viška" koje rasporda isplati motor, a možda i u plusu bude...
Ali ako je onaj noviji, generacija II, što ima Volvo-Ford D5 mašinu, onda zaboravi na to...isto postoji recept kako ga zašarafiti "na šaraf", ali ni meni ne bi palo na pamet da se hebem s tim, pogotovo to ne bih preporučio nekome tko ne zna ni šta je zvono.
Citat:
Danas sam se malo raspitivo oko zvona vidio ga jesam ali niš pametno nisam čuo
A kaj si pitao i kaj si saznao i kaj si očekivao saznati?
Citat:
Ako mi neko može objasnit šta dobivam i šta je AEL?
Biker ti je objasnio kaj je AEL, a dobijaš fin, kulturan, pouzdan (naravno, to je do stanja) i kvalitetan motor koji će ti trošiti manje od postojećeg i manje glavobolje (ako je dobar, nikoliko) zadavati, te će sa svoj 103kW jako, jako fino vući tu Dvičinu...
Citat:
Ja sam nemogu procjenit stanje motora na oko i sluh i njuh,a nisam boi još ni u jednom servisu volio bi da se ovdje neko javi ko ima volju :pray:
Imam ja volje ali sam ti daleko vjerojatno...no, ako imaš viška para i nije ti to auto za svaki dan te si možeš priuštiti da neko vrijeme (par tjedana) budeš bez njega, možemo se dogovoriti na PP.
Citat:
Ja sam mislil skupit lovu i uredit motor kak spada sa zvonom ili bez pa onda i limarju
A gle, ako ti je i limarija u banani, ne znam kaj bih ti rekao u vezi s svim tim...no, ako je auto ok osnova a ti samo želiš da bude dobar, dobar, jako dobar, onda samo naprijed.
Moja deviza je ionako "izvlačili smo i gore"...
Citat:
a u međuvremen moram rješavat sitnice poput:
prokišnjva mi šofer šajba koja ja več loše kitana a možda i krovni nosači koje sam ja silikoniro
Skini je skroz i polimari sve oko nje pa je onda vrati s novom gumom, pa će biti OK. Isto vrijedi i za nosače...inače si izgubio vrijeme i pare a opet ćeš morati isto raditi.
Citat:
rikverc svjetla ne rade,
Ako su sijalice i instalacija OK (čuj, možda zvuči glupo ali treba krenuti od banalnosti, ne?), onda ti se ili otkačio ili crkao prekidač rikverca u mjenjaču, on ti je gore lijevo.
Citat:
kilometar brojčanik zapeo na 266000, sat ne dela,
Ili ti je i sajla sa mjenjača otišla, ili ti se skršila tabla, što zna isto biti. Kreni od pinjona, prije nego raskopaš tablu, kudikamo je jednostavnije.
Citat:
i mislim da je lamela dala svoje čuje se druk lager tu i tam pa me to zvono
sad specijalno zanima jer mislim da bi lamelu prvo dao slagat. I tak ima još par sitnica
Set kvačila za taj motor ti je ovdje oko 230€, ali da se i to zaobići, zavisi šta i kako ti planiraš.
Citat:
Ovih dana budem stavil neke slikice (čekam instruktotora iz informatike) pa budete vidli u kaj sam se uvalio :D
Polako...


EDIT:
Biker, istina, no u kombijima (T4) ima i 2.4D "obični" petak, koji je nešto skroooz drugo i ne paše na to zvono, pa treba pripaziti.

Autor/ica:  biker [ sub vel 22, 2014 5:11 pm ]
Naslov:  Re: 240 diesel?? - Kakav je??

Neznam za T4, ali čuo sam za neke starije LT da su imali AEL, samo onu stariju varijantu s 80 i nešto :?: kW .

Opet kažem, to sam čuo, ali nisam provjeravao jel točno i jel to potpuno isti motor.

Autor/ica:  Turbodiesel [ sub vel 22, 2014 6:32 pm ]
Naslov:  Re: 240 diesel?? - Kakav je??

Za T4 znam da je imao taj slabiji AEL (tj. druga je oznaka tog slabijeg) i ovaj 2.4 kom se ne mogu sad sjetiti oznake.

Za LT-ove znam zasigurno jedino da su imali ACL-ove koje su u biti identične Volvovim šestacima, ali ne skroz. Imali su i benzince sa istim blokom i vrlo sličnom glavom, ali to zanemari, a za ostale isto ne znam napamet...

Autor/ica:  Stagli [ sub vel 22, 2014 11:28 pm ]
Naslov:  Re: 240 diesel?? - Kakav je??

Ljudi hvala na savjetima i odgovorima
Turbu hvala na detaljima
Sad ste mi dali materjala za gruntanje :think: i njuškanje

Pozdrav

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/