Sada je: uto ožu 19, 2024 12:24 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon lis 06, 2014 8:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 05, 2007 8:14 am
Postovi: 1427
Vozi: volvo 850
Lokacija: beli zagreb grad
Znaci trazim i kupujem saabov 2.0 ili 2.3 motor od 98. Pa nadalje.. Motor iz saaba 95..

_________________
Butt Sex is WilD, And it Don´t Cause No CHILD!!!
http://www.zm-design.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: pon lis 06, 2014 9:30 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ruj 21, 2014 11:38 am
Postovi: 138
Vozi: 850 maliR
Excuse my French- to nije isto ko Volvo, jel?


Vrh
   
PostPostano: pon lis 06, 2014 9:50 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6554
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
Excuse my French- to nije isto ko Volvo, jel?
Ne, saabovi su četverocilindraši a volvo je petak osim one starije generacije al oni su RWD

Zmaju šta je burazu crko motor?

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.0 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: uto lis 07, 2014 8:58 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 05, 2007 8:14 am
Postovi: 1427
Vozi: volvo 850
Lokacija: beli zagreb grad
Nije burazu crko.. Neg trebam za jednog drugo.. I netrebam 2.3 aero nego obicni turbak. Mislim da su low presure cca 165 ks tak nekaj.. Ma sam da je od 98. Godine pa noviji

_________________
Butt Sex is WilD, And it Don´t Cause No CHILD!!!
http://www.zm-design.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: uto lis 07, 2014 10:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Citat:
Excuse my French- to nije isto ko Volvo, jel?
Aaaaaaarghhh, zašto svi misle da su Švedi baš toliki (pazi, ne kažem da nisu uopšte!) cigani...

Inače, ne...radio sam i jedne i druge - SAAB-ovi H motori bi se, teeeoretski, mogli uporediti sa Volvovim Red Block (B2xx) motorima, iako možda SAAB-ovi kudikamo imaju više sličnosti sa M10/M42 od BMW-a. Prvenstveno jer su na lanac...dok ti je Redblock jako sličan Benzovom M102 motoru (W123, W124, W201...i šestocilindrični derivati M103 i DOHC M104), osim što je Volvo na remen...ali to je ta klasinča koncepcija, čelični blokovi, i kod Volva i kod Šaabana radilice koje su većinom forged i koje nikad niko nije prebio, klipnjače kud i kamo bolešljivije (osim Volvo B21/B23 motora, koje su otporne na nuklearne udare), klipovi ok, iako je tu SAAB Bog - B202 klipovi iz starih 900-tki trpe šta god baciš na njih dok god ne odeš u jako siromašno područje...iako ti to ništa ne znači kad 900-tke melju mjenjače na 250ks. 8v glave su prethistorija, ali su Volvove bolje malo, s tim da su im 16v glave fenomenalne po pitanju protoka a SAAB je zagušen, ali je bar normalnija glava, DOHC redblok ima one dvodjelne kao motor u tvom autu... I Volvo je od šestaka iz 960 pa nadalje, 850 petaka, poslije i "letter-cars" četvrtaka, se bacio na te alumminijumske modularne mašine, SAAB je u suštini ostao na unapređivanju tog H-bloka, koji je izvedenica B-bloka, koji je u biti Triumphov motor iz šezdesetih... Dobar je SAAB čovjek, ali veze s Volvom nema. To sam htio reći, pa odoh malo u širinu...
Citat:
Nije burazu crko.. Neg trebam za jednog drugo.. I netrebam 2.3 aero nego obicni turbak. Mislim da su low presure cca 165 ks tak nekaj.. Ma sam da je od 98. Godine pa noviji
Koliko se ja sjećam tih kanti, internali u LPT i HOT varijantama, kao i u tom nekom Aeru su isti, može biti druga oznaka na bloku, ali ako se dobro sjećam, samo je mapa u Trionicu druga i to ti je to...šta god da mu uglaviš, radiće.

E da...2.0 malo "t" 9-5-ica, to bi 150ks, T25 turbo...dakle 2.3 bi onda mogao biti tih 165 ponija, ako uopšte ima 2.3 LPT, mrzi me sad tražiti, pojma nemam.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: sri lis 08, 2014 12:04 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned ruj 21, 2014 11:38 am
Postovi: 138
Vozi: 850 maliR
Hvala! Rado ucim ovakve stvari!


Vrh
   
PostPostano: pet lis 10, 2014 9:07 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 05, 2007 8:14 am
Postovi: 1427
Vozi: volvo 850
Lokacija: beli zagreb grad
Ima lpt 2.3 jer je ovaj lpt za koji trebam motor.. A sumnjam da je razlika samo u mapi.. Jer aero je skoro 100 ks jaci

_________________
Butt Sex is WilD, And it Don´t Cause No CHILD!!!
http://www.zm-design.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: ned stu 23, 2014 3:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Gle, blok, radilica, klipovi, klipnjače, ležajevi, karike, dihtunzi, glava su isti.

No ne sumnjam da ti bolje znaš, ipak ti brat ima SAAB-a.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: sub tra 04, 2015 10:32 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Kad je već riječ o SAAB-u, imam kuplung sajlu za 900S coupe iz '95. motor 2.0 atm. Novu, virgo intacta :D

_________________
850 T-5


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan