Naravno da nisu svi krama, al poznavajući naše dilere, kupe jeftino i prodaju skupo, skidanje kilometara košta 50 eura ( ili manje) Volvo je posebno otporan pa auti s 300000 izgledaju kao drugi sa 100000, renolov dizel koji je većinom u igri je toliko dobar motor da ide pol miljona bez greške, zato su ga i u kombije počeli metat, jer je dobar. benzinci u pravilu manje pređu. Problem italije je da ljudi zbilja rade puno kilometara, svi redom, jer je životni stil takav da 90% njih radi u drugim gradovima, dnevno njima 100km do posla i 100 nazad nije ništa i zato su im autoputevi krcati a gradovi prazni ( iznimka milana, tamo je opći kaos). autoceste su im dobre, međutim ceste po gradovima i okolici su kao i kod nas, nema neke razlike. zbog toga oni svi koji putuju vole dizele, prvenstveno zbog potrošnje. I svi redom ih voze i voze i naći auto koji ima nakon 3 godine manje od 100000 je čista lutrija, al da se nać i to.
Auti z belgije ( još više iz francuske, iznimka Pariza) su bolji iz jednog razloga, a taj je da se kod njih vozi striktno po ograničenjima, nisu isforsirani, ceste su im dva koplja bolja nego po italiji, i ne rade toliku kilometražu. Ali su u pravilu i dosta skuplji u startu nego u italiji. I istina je da volvo vani voze intelektualci, doktori i slični, međutim oni voze veće modele, ne male volvače. Mali volvači se kupuju za službene aute, i jako su popularni u italiji, npr, jedna firma s kojom surađujem iz italije uzima samo volvače, trenutno su puni v40 i v50 modela.
|