VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Volvo c30 2.0d 2008g ulje, dpf, egr, putni komp
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=8004
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  Leon_c30 [ sub vel 04, 2012 6:30 pm ]
Naslov:  Volvo c30 2.0d 2008g ulje, dpf, egr, putni komp

Koje bi mi ulje preporucili za mog c30, radim cca 20tkm godisnje, mjenjao bih ga svakih 10tkm?
Dali se da iskljucit egr ili zastopat i isto tako dpf skinut dole?
Dali se putni komp da kako aktivirat posto ga moj nema?

Autor/ica:  Medo [ pon svi 20, 2013 6:03 pm ]
Naslov:  Re: Volvo c30 2.0d 2008g ulje, dpf, egr, putni komp

Nemam odogovr na tvoje pitanje, ali malo googlam o DPF-u i naišao ovdje na temu.
Danas mi rekoše iz servisa da košta 10000kn i da se mijenja na 120 000km. :shock: :shock: :shock:

Znači DPF + ulje za DPF + izmjena redonvih filtera i ulja + zupčast + ruke + ne znam ni sam što još = €€€€€€€

Računam da nema servisa na 120000km u ovlaštenom servisu ispod 20000KN.

Ok, sve se da riješiti van ovlaštenog, ali DPF i ulje za njega??? Jel postoji kakva alternativa za taj DPF?

Autor/ica:  milan [ uto svi 21, 2013 9:31 pm ]
Naslov:  Re: Volvo c30 2.0d 2008g ulje, dpf, egr, putni komp

Citat:
Nemam odogovr na tvoje pitanje, ali malo googlam o DPF-u i naišao ovdje na temu.
Danas mi rekoše iz servisa da košta 10000kn i da se mijenja na 120 000km. :shock: :shock: :shock:

Znači DPF + ulje za DPF + izmjena redonvih filtera i ulja + zupčast + ruke + ne znam ni sam što još = €€€€€€€

Računam da nema servisa na 120000km u ovlaštenom servisu ispod 20000KN.

Ok, sve se da riješiti van ovlaštenog, ali DPF i ulje za njega??? Jel postoji kakva alternativa za taj DPF?
Ulje za DPF se treba nadopunjavati svakih 60 000km. Nije preporučljivo ostat bez tog ulja....
Ja sam imao sreće jer je moj bez tog filtera iako su ga te godine (2006) počeli stavljati u vozila. Ja sam nekako promakao tome. Sva sreća.. :dance:
Nisam znao da se DPF mijenja, mislio sam da se samo nadodaje ulje. Zamjena (nadopuna ulja) je oko 1500kn.
Pa se ti brini za ekologiju....

Autor/ica:  Medo [ sri svi 22, 2013 9:55 am ]
Naslov:  Re: Volvo c30 2.0d 2008g ulje, dpf, egr, putni komp

Našao sam neku alternativu: http://www.njuskalo.hr/ispusni-sustav-d ... as-6901159" onclick="window.open(this.href);return false;

3000kn sa ugradnjom.

Aditiv (ulje) 3L - 650kn, 5L - 830kn.

Kažu garancija godinu dana bez obzira na broj pređenih kilometara.

Autor/ica:  Medo [ sri stu 26, 2014 6:25 pm ]
Naslov:  Re: Volvo c30 2.0d 2008g ulje, dpf, egr, putni komp

Evo mene opet.
Auto je na oko 125000km i išao sam u Volvo da mi nadopune aditiv.
Aditiv napunjen ali nakon toga javlja se Check Engine lampica i na dijagnostici izbacuje kod ADM-0003 Additive level sensor Faulty signal i ECM-2585 Additive dosing module (ADM) Faulty.

Na servisu su to resetirali ali se odmah javlja nazad.

Prije toga nikakvih upozorenja nikada nije bilo i aditiv je zadnji puta natočen na 70000km.

Nikada se nije niti upalilo upozorenje SOOT FILTER FULL (kako piše u korisničkom priručniku).

Serviser je resetirao i counter za aditiv (bar kaže) i za dpf (pred mojim očima na moju odgovornost).

Jel zna netko jel ima kakva caka prilikom toga nadopunjavanja i resetiranja jer mi se čini čitajući po netu da nije kvar već je softverski.

Aditiv je napunjen do vrha.

I da, serviser mi je rekao da on ne može vidjeti koliko aditiva ima u spremniku a kasnije sam saznao da se to dijagnostikom može provjeriti te da ima 15 podioka za razinu aditiva.

Sada me zanima da li je resetiranje countera aditiva isto što i resetiranje razine aditiva u spremniku ili su to dvije odovjene radnje. Jer imam osjećaj da on nije rekao kompjuteru da je spremnik za aditiv pun i on sada softverski ima recimo 3/15 crtica a mjerač mu šalje signal 15/15 crtica i samim time aktivira ADM-0003 Additive level sensor Faulty signal.

Čisto moje neko logično mišljenje.

Problem je što ovlašteni serviser koji mi je dostupan nema pojma što radi jer mi je te kodove protumačio kao začepljeni DPF filter.

Autor/ica:  dgovorcin [ čet stu 27, 2014 8:32 am ]
Naslov:  Re: Volvo c30 2.0d 2008g ulje, dpf, egr, putni komp

Google is your friend
http://www.bba-reman.com/forums/PrintTopic126252.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoforums.org.uk/archive/i ... 48296.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=_0tdT93OXAI" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Možda ti je senzor koji očitava nivo riknuo. A možda ti je i koja žica od senora precvikana ;-)

http://www.volvoforums.org.uk/archive/i ... 95828.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Iz ovog linka bih izdvojio:
"You are getting the ECM-2585 code because of the ADM code.

You cannot delete the ECM code until the ADM problem has been dealt with.

Here is the list of likely problems:


Loose connections, contact resistance or oxidation in the terminals
Open-circuit or short-circuit to ground or supply voltage in the signal cable
Damaged additive level sensor
Damaged additive dosing module (ADM).


If the additive level sensor is broken then this cannot be changed on its own and you would need a new additive tank.

Check the additive tank connector. Check for loose connections, contact resistance and oxidation.

Check the signal cable for the level sensor between additive dosing module (ADM) terminal #13 (#A13) and additive tank connector terminal #4. Check for an open-circuit. Check for a short-circuit to ground. Check for a short-circuit to supply voltage.

Check the ground cable for the level sensor between additive dosing module (ADM) terminal #10 (#A10) and additive tank connector terminal #2. Check for an open-circuit. Check for a short-circuit to ground. Check for a short-circuit to supply voltage.

All the best, if you sort the ADM the ECM code will disappear / be able to be reset."

Autor/ica:  Medo [ čet stu 27, 2014 9:22 am ]
Naslov:  Re: Volvo c30 2.0d 2008g ulje, dpf, egr, putni komp

Hvala na linkovima, ali sve sam ja to već vidio, međutim sada budem to odnio serviseru pa mu možda pomogne.

Ono što me najviše zanima je na kraju moga posta:

"Sada me zanima da li je resetiranje countera aditiva isto što i resetiranje razine aditiva u spremniku ili su to dvije odovjene radnje. Jer imam osjećaj da on nije rekao kompjuteru da je spremnik za aditiv pun i on sada softverski ima recimo 3/15 crtica a mjerač mu šalje signal 15/15 crtica i samim time aktivira ADM-0003 Additive level sensor Faulty signal."

Autor/ica:  Števa 071 [ čet stu 27, 2014 12:56 pm ]
Naslov:  Re: Volvo c30 2.0d 2008g ulje, dpf, egr, putni komp

Odi u drugi ovlašteni servis.

Autor/ica:  Medo [ čet stu 27, 2014 5:11 pm ]
Naslov:  Re: Volvo c30 2.0d 2008g ulje, dpf, egr, putni komp

Je, već se naručio u Moto-Ris pa ću vidjeti što dalje.

Autor/ica:  Medo [ pon pro 01, 2014 4:36 pm ]
Naslov:  Re: Volvo c30 2.0d 2008g ulje, dpf, egr, putni komp

Riješeno u Moto-Ris-u.
Pregledano sve i na kraju problem riješen skidanjem i trešnjom rezervara aditiva. :mrgreen:

Ovim putem pohvala svima u Moto-Risu i Darku na strpljivosti, profesionalnosti i ljubaznosti. :)

Autor/ica:  MOTO-RIS-STOCK [ sri pro 10, 2014 7:24 am ]
Naslov:  Re: Volvo c30 2.0d 2008g ulje, dpf, egr, putni komp

Citat:
Riješeno u Moto-Ris-u.
Pregledano sve i na kraju problem riješen skidanjem i trešnjom rezervara aditiva. :mrgreen:

Ovim putem pohvala svima u Moto-Risu i Darku na strpljivosti, profesionalnosti i ljubaznosti. :)
Poštovani,

Hvala na pohvali, no to nam je posao :D
Uvijek ste dobrodošli, makar samo i na kavu ako ste u prolazu. :mrgreen:

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/