Evo još malo, po meni, potrebnih podataka.
Pri svakoj izmjeni kanalnog remena, uvijek je dobro promijeniti i prateće španere i onda je posao 100% napravljen kako treba. I naravno, da se sve to radi kada se radi promijena zupčastog (i svega vezanog za njega)
Isto tako postoje različiti proizvođači remena koji su bolji i lošiji, no to svi ionako znate već
Ali isto tako postoji i dimenzija remena, koja se može prilagođavati do 5mm u + ili -, pa možda kod nekih modela vozila i takva stvar radi probleme.
No postoje i drugi dijelovi na vozilu koji bi mogli biti oštećeni ili igrom slučaja pomaknuti/savinuti i da usljed toga dolazi do zvuka, cviljenja, jer tako je bilo na autu (Mazdi 323) od mog susjeda i radili smo sve i svašta i stalno cvili (onaku u jutarnjim satima i kad je hladnije), da bi na kraju jedan lokalni meštar slučajno vidio da je neki komadić lima ili nosača (ni ja sad točno ne znam) bio savinut (a inaće je susjed sve radio u ovlaštenom servisu) i majstor ga poravnao i sad više nema cviljenja.
Eto, možda i ovo nekome pomogne
_________________
http://lageros-auto-moto.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;