Sada je: sub ruj 21, 2019 2:24 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr.C30 1.8, 08g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 26 postova ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon ruj 14, 2015 10:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2564
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
A kaj sam ja napisal??samo ja nikad nisam nikog vidio da je čekao tako dugo.

Poslano sa mog ST26i koristeći Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 14, 2015 11:27 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub svi 30, 2015 10:50 pm
Postovi: 76
Vozi: Volvo S80 2,5T SUMMUM, Renault Megane II 1,9 dci
:) ja cu sigurno preskocit na ovom servisu.... Trenutno sam na 120000 km... Ide mali servis i svjecice...


Sent from my iPhone using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 15, 2015 10:49 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 10, 2014 2:01 pm
Postovi: 73
Vozi: XC60 D5 AWD SUMMUM
Lokacija: Zagreb
http://www.volvohowto.com/servicing-vol ... uled-plan/
http://www.volvohowto.com/servicing-you ... 4-to-2013/

I za sve ostale:
http://www.volvohowto.com/volvo-service-plans/

_________________
Keep calm and drive a Volvo


Vrh
   
PostPostano: pet stu 27, 2015 10:47 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto svi 27, 2014 10:25 pm
Postovi: 187
Vozi: S80 2.5T summum & S40 1,8
Lokacija: Waterford-Ireland
Pozdrav,

kao član Volvo kluba Hrvatska imate popust na dijelove i servis u ovlaštenom servisu Ris u iznosu od 15%.

Te u Intercars-u popust od 15-25% ovisi o dijelovima.


Vrh
   
PostPostano: pon sij 04, 2016 7:12 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 15, 2015 9:35 am
Postovi: 5
Vozi: C30 D5
Lokacija: RI - ST
Bog, ljudi. Prije svega, svima sretna i uspješna Nova, a onda i jedno pitanje. Šta mislite koliko treba filteru zraka na jednom C30 D5 koji je od 2008. prešao 75000 km da se dovede u ovakvo stanje? Prijašnji vlasnik tvrdi da je auto redovito servisiran svake godine, što servisna knjižica i pokazuje.

slika

Na šta se odnosi oznaka 13-08?

slika


Vrh
   
PostPostano: pon sij 04, 2016 7:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2564
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Taj filter nema vise od 20-30 t km max


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: pon sij 04, 2016 8:39 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 15, 2015 9:35 am
Postovi: 5
Vozi: C30 D5
Lokacija: RI - ST
Hvala na odgovoru, Števa. Ako sam dobro shvatila, po ovome http://www.volvohowto.com/servicing-vol ... 5-to-2015/" onclick="window.open(this.href);return false; treba se mijenjati svakih 60000 km ili svake 2 godine. Ovaj sloj prljavštine koji izgleda poput debele zimske deke je normalan?


Vrh
   
PostPostano: uto sij 05, 2016 12:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 2564
Vozi: Mazda 6 2.3 GT LPG i Mazda 626 LPG, te ponekad sestrin C 70
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Bolje ranije mijenjati filter, pogotovo na dizlu, ma na taj filc se bolje lovi prašina nego na filter koji nema tog filca


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/"


Vrh
   
PostPostano: uto sij 05, 2016 3:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1724
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Ja menjam zracni filter svaku poromenu ulja znaci na 10tkm goriva na 2otkm filtere koristim zamenske marke man i bosh mislim da nije neka cijena a pomogne autu narocito se primeti kad zracni promenim jer se ljeti vozam po prasini cisto prodise

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: uto sij 05, 2016 5:04 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 15, 2015 9:35 am
Postovi: 5
Vozi: C30 D5
Lokacija: RI - ST
Kužim. Moj mehaničar sumnja da ni filter zraka ni filter ulja nisu mijenjani odavno. Budući sam trenutno na putu, sad ne mogu više doznati. Hvala na odgovorima.


Vrh
   
PostPostano: pon sij 11, 2016 7:06 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 16, 2010 7:59 pm
Postovi: 137
Vozi: Ford Focus Mk1
Lokacija: Zagreb / Samobor
Ja bih se eto malo nadovezao za neke ovakve stvari po pitanju velikog i malog servisa, samo kopirajući ono što sam pisao po drugim forumima, jer svuda se vodi "bitka" oko svega toga, a u čemu je krajnji kupac taj koji sve to plaća iz svog džepa pa zlu ne trebalo, evo malo informacija iz moje prakse i onoga što govore proizvođači rezervnih dijelova.

Prema proizvođačima dijelova, a koje ugrađuju proizvođači vozila, preporuka je da se prvi veliki servis napravi do 150tkm ili između 6-7 godine starosti vozila, a nakon toga između 5-6 godina starosti i oko 100-120tkm. Naravno to sve ovisi i od svakog vozila posebno, jer neki još i dalje imaju interval izmjene na oko 100tkm kao novi.

Mnogi vozači pa i oni iskusniji, kao i trgovci te majstori, zaboravljaju komponentu radnog sata motora. Sva mehanizacija, pa i kamioni i traktori i slično, imaju radni sat za promijenu dijelova.
Pa u konačnici ako razumno sagledamo i tu treću dimenziju rada motora, samo na automobilima to nije navedeno niti se po tome vodi, a jednako ima svoj radni sat koji nije vezan za koliko je kilometara napravljeno na kotačima.

Ja sam shvatio jednu najbitniju stvar u svemu, a to bi trebao shvatiti tko god se bavi ovakvim poslom, a to je da sve to košta, na ovaj ili onaj način i da živimo tu gdje živimo i gdje se prava potrošača ne poštuju i da svi mi ovdje koji sudjelujemo u raspravama ne plaćamo nikome njegove servise i ako već želimo nekome biti od pomoći, bolje reći da se napravi veliki servis i dvije godine prije nego samo dan kasnije.

Ja pratim većinu foruma i svatko ima svoje mišljenje i na neki način svi su u pravu, ali onda onaj jadni čovjek koji posluša riječ čovjeka koji se bavi prodajom kompjutera, jer je eto on to čuo od ovoga ili onoga, pa na kraju dođe do problema koji skupo košta, onda taj koji je to rekao tako i tako zbog nekog svog nastupa koji uljeva neku tzv učestalost u takvom poslovanju, a kontra (uzmimo npr) mene ovdje koji se bavi s time od 1992. godine i ima doticaja sa krajnjim potrošačima, ne preuzima nikakvu odgovornost.
Ja se ovdje ipak osjećam odgovornim, jer ako bilo gdje pogriješim, mene će se znati prozivati.
Zato zbrajam ono što govore u servisima, kao i ono što pokazuje praksa i nađem se na zlatnoj sredini, jer svi znaju reći kako danas ništa ne valja i da je sve lošije i kraćeg vijeka trajanja, a onda kontra tome svi se drže tih servisnih intervala koji su predugački, jer opet to paše za džep i nekako se nadaju da se to njima neće dogoditi.

Danas sve košta i sve je povezano i sve se zna, a opet se na kraju ništa ne zna i nitko nikome ne vjeruje ili pak se vjeruje nekome tko se bavi nekim drugim poslovima u životu.

Još treba razmisliti o tome od koga i kakav bi polovni auto kupovali i od kakvog čovjeka odnosno kako je tko održavao svoje vozilo, sa recimo nekim renomiranim dijelovima ili onima koji spadaju u neku donju sferu pouzdanosti i kvalitete.
Ja se tako vodim i tako održavam svoje vozilo pa shodno tome tako i nastupam kod svojih komentara, savjeta i preporuka, a sad, tko će se odlučiti za koju varijantu, bira sam, jer isto tako sam i plaća sve što radi na svom autu.

Pa onda evo što je što i što u što spada (jer na nekim forumima je bilo pitanje i što u što sve spada):

(i na žalost, ne zna se koliko točno što traje, jer testiranje vozila/motora u tvornici i na pultu nije jednako kao na ulici i u prometu na svim raznim mogućim uvijetima rada i načinima vožnje auta, a i nemali broj puta se vozila povlače s tržišta zbog lošeg dijela i nečeg loše konstruiranog ili kao npr kugle/šape na Peugeotu 407 ili Citroenu C6 (iste su) koje se redovno mijenjaju svake godine, jer je genijalac koji je konstruirao vozilo napravio propust i taj dio da od zlata stavite, neće trajati dugo)

* VELIKI SERVIS *

Kompletan veliki servis se sastoji od izmjene kompletno svih natezača i klizača, kako za zupčasto, tako i za kanalno remenje, te zupčasti i kanalni(o) remenje.
Za modele vozila kod kojih pumpa vode je pogonjena zupčastim remenom, obavezno mijenjati i nju, a ako ide preko kanalnog remena, ovisno naravno i o kilometraži također mijenjati i nju ili na onda drugom sljedećem servisu, ali napominjem da usljed većeg intervala izmjene remenja, svakako preporučam obavezno izmjenu na svakom servisu. Razlog: samo ove godine je bio popriličan broj kupaca kojima je propustila pumpa vode na kilometraži od 180-230 tkm i proizvelo naknadne troškove koji su bili veći u odnosu da se promijenila u zahvatu velikog servisa koji je bio ranije.

Isto tako, ovisno o tome koja je kilometraža vozila (najčešće se to radi na drugom velikom servisu), uputno je promijeniti i simeringe bregaste osovine i radilice s prednje strane, a ovisno o tome kako koji motor, promijeniti i brtvu poklopca ventila, jer se radi izmjene simeringa bregaste osovine mora skidati poklopac ventila.
Isto tako kad se mijenja pumpa vode, uputno je staviti i novi antifriz, jer ukoliko je stari već pomiješan s prljavštinom ili već ponekim dolijevanjem, moguće je da se radi toga ošteti nova pumpa vode.
Kod nekih motora se u tom zahvatu isto mijenja i termostat, čak predostrožnosti radi, jer se nalazi na zeznutom mjestu i treba raskopati pola auta da se dođe do njega, a kad se radi veliki servis, to je taman to.

Kada se radi veliki servis?:
- kako sam već i naveo, kad je vozilo novo, prvi servis u vremenskom periodu od 6-7 godina ili do 150tkm, a već sljedeći ili drugi veliki servis smanjiti na vremenski period 5-6 godina ili 100-120 tkm.

Razlog tome je to što se s godinama i kilometražom zazori na motoru povećavaju i motor nije kao kad je izašao iz tvornice, već jednostavno s godinama se haba i troši te je trajnost vitalnih dijelova zbog toga skraćena.
I već spomenuti radni sat koji nitko ne računa daje svoj doprinos trošenju i uglavnom je to više nego li na satu pokazuje kilometar sat.

* MALI SERVIS *

Obuhvaća filtere i ulje te brtvu čepa kartera ili kompletno čep s brtvom.
Isto tako ovisno o proizvođaču vozila propisan je vremenski period ili kilometraža. Već ima i onih koji idu do 50tkm za jedan servis. Uglavnom, neki optimum je oko 20tkm kod novog auta, a kad ste već prešli 180-200tkm uputno je smanjiti na 10tkm (iako neki to već rade i s poptuno novim vozilom).
Ja osobno na svakom servisu mijenjam filter ulja, zraka i kabine, a filter goriva svaki drugi ili treći (moj je benzinac), dok kod dizelaša nekako se preporuča svaki drugi, ali vjerujem da ste svjesni kvalitete goriva kod nas pa onda ovisno o tome gdje i kako točite, uputno je mijenjati i taj filter radi zaštite znatno skupljih dijelova koje može uništiti loše gorivo.
Ali uz sve to je vrlo bitno da ti filteri budu kvalitetni, ne oni jeftileni koji za vrijeme rada nestanu negdje ili oni koji propuštaju više smeća nego li bi trebalo.


Dakle, to je uredno servisiranje i održavanje.
Ponavljam, svi znaju reći kako je danas sve lošije kvalitete nego što je bilo prije pa shodno tome i vozila koja se proizvode i njihove komponente, a onda suprotno od toga što se govori o takvoj kvaliteti, opet se vode ovakve polemike oko toga kad se treba što raditi i gleda se k onom dijelu gdje ćemo što manje novca potrošiti.
Naravno, novaca nema i ne pada sa drveta ili s neba samo tako, ali kada se dogodi havarija ili nešto neočekivano, sve se ljute na druge, a nikada si sami nismo krivi.

Ja se osjećam odgovornim da podijelim ono što srećem u svom poslu i s krajnjim potrošačima, dakle s vama, a kako bih stručnošću i učenjem te direktnim doticajem kod proizvođača dijelova bio na usluzi, jer cilj mi je podijeliti znanje i informaciju. Osobno sam od onih koji smatra da je danas informacija najbitnija i najvrijednija, a onda sve drugo.

I za kraj. Da li bi kupili vozilo od čovjeka koji je napravio matematiku i odlučio tako djelovati.
Naime, uvijek kupuje novog Golfa i vozi ga oko 3-4 godine, bez imalo ulaganja u njega. Samo toči gorivo i tekućinu za pranje stakla.
On je izračunao da je to auto koji ima najvišu vrijednost kao rabljeni te uz ne servisiranje istoga te maleno ulaganje staro za novo može kupiti opet novi Golf.
Ja ne znam za vas, ali ja takav auto ne bih kupio, neovisno o tome koja je marka vozila.

I da opet napomenem, ja dajem informacije sa kojima raspolažem iz prakse i ljudi poput vas + još i stručne studije od proizvođača rezervnih dijelova, a na vama je da odlučite što ćete s tom informacijom.

I probajte razumijeti još jednu činjenicu. Proizvođači vozila ne zarađuju na prodaji novih vozila, oni zarađuju na dijelovima i servisima, jer ako biste željeli isti auto kakav vozite sastaviti samostalno ili gledano posebno po dijelovima, od tih dijelova koje bi kupovali odvojeno, mogli bi konstruriati 3 nova auta u istoj vrijednosti.

Ja volim reći da je auto industrija teški kupleraj, jer tu ima svega i svačega i svatko sa svakim, jer nije uvijek sve kako piše na kutiji i slično.

Ako bude sve kako se nadam, ove godine namjeravam napraviti Educa meeting te pozvati vas na to kako bi mogli međusobno razgovarati o svemu tome i gdje bih vam mogao objasniti ovakve neke stvari, jer ovako pisajući ode puno vremena i na kraju se izgubi smisao, jer vidim da porpiličan broj čitatelja ne pročita sve i opet ponavlja pitanja koja su već u tekstu odgovorena.

Lijep vam i srdačan pozdrav

Anđelko :greetings-wavingblue:

_________________
http://lageros-auto-moto.webs.com


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 26 postova ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan Matijaščić