Sada je: čet ožu 28, 2024 6:02 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr.C30 1.8, 08g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub vel 04, 2012 6:30 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet vel 02, 2012 8:49 pm
Postovi: 31
Vozi: Volvo C30 2.0d
Lokacija: Dugo Selo
Koje bi mi ulje preporucili za mog c30, radim cca 20tkm godisnje, mjenjao bih ga svakih 10tkm?
Dali se da iskljucit egr ili zastopat i isto tako dpf skinut dole?
Dali se putni komp da kako aktivirat posto ga moj nema?


Vrh
   
PostPostano: pon svi 20, 2013 6:03 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet vel 04, 2011 12:21 pm
Postovi: 12
Vozi: C30 2.0D
Nemam odogovr na tvoje pitanje, ali malo googlam o DPF-u i naišao ovdje na temu.
Danas mi rekoše iz servisa da košta 10000kn i da se mijenja na 120 000km. :shock: :shock: :shock:

Znači DPF + ulje za DPF + izmjena redonvih filtera i ulja + zupčast + ruke + ne znam ni sam što još = €€€€€€€

Računam da nema servisa na 120000km u ovlaštenom servisu ispod 20000KN.

Ok, sve se da riješiti van ovlaštenog, ali DPF i ulje za njega??? Jel postoji kakva alternativa za taj DPF?


Vrh
   
PostPostano: uto svi 21, 2013 9:31 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Citat:
Nemam odogovr na tvoje pitanje, ali malo googlam o DPF-u i naišao ovdje na temu.
Danas mi rekoše iz servisa da košta 10000kn i da se mijenja na 120 000km. :shock: :shock: :shock:

Znači DPF + ulje za DPF + izmjena redonvih filtera i ulja + zupčast + ruke + ne znam ni sam što još = €€€€€€€

Računam da nema servisa na 120000km u ovlaštenom servisu ispod 20000KN.

Ok, sve se da riješiti van ovlaštenog, ali DPF i ulje za njega??? Jel postoji kakva alternativa za taj DPF?
Ulje za DPF se treba nadopunjavati svakih 60 000km. Nije preporučljivo ostat bez tog ulja....
Ja sam imao sreće jer je moj bez tog filtera iako su ga te godine (2006) počeli stavljati u vozila. Ja sam nekako promakao tome. Sva sreća.. :dance:
Nisam znao da se DPF mijenja, mislio sam da se samo nadodaje ulje. Zamjena (nadopuna ulja) je oko 1500kn.
Pa se ti brini za ekologiju....


Vrh
   
PostPostano: sri svi 22, 2013 9:55 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet vel 04, 2011 12:21 pm
Postovi: 12
Vozi: C30 2.0D
Našao sam neku alternativu: http://www.njuskalo.hr/ispusni-sustav-d ... as-6901159" onclick="window.open(this.href);return false;

3000kn sa ugradnjom.

Aditiv (ulje) 3L - 650kn, 5L - 830kn.

Kažu garancija godinu dana bez obzira na broj pređenih kilometara.


Vrh
   
PostPostano: sri stu 26, 2014 6:25 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet vel 04, 2011 12:21 pm
Postovi: 12
Vozi: C30 2.0D
Evo mene opet.
Auto je na oko 125000km i išao sam u Volvo da mi nadopune aditiv.
Aditiv napunjen ali nakon toga javlja se Check Engine lampica i na dijagnostici izbacuje kod ADM-0003 Additive level sensor Faulty signal i ECM-2585 Additive dosing module (ADM) Faulty.

Na servisu su to resetirali ali se odmah javlja nazad.

Prije toga nikakvih upozorenja nikada nije bilo i aditiv je zadnji puta natočen na 70000km.

Nikada se nije niti upalilo upozorenje SOOT FILTER FULL (kako piše u korisničkom priručniku).

Serviser je resetirao i counter za aditiv (bar kaže) i za dpf (pred mojim očima na moju odgovornost).

Jel zna netko jel ima kakva caka prilikom toga nadopunjavanja i resetiranja jer mi se čini čitajući po netu da nije kvar već je softverski.

Aditiv je napunjen do vrha.

I da, serviser mi je rekao da on ne može vidjeti koliko aditiva ima u spremniku a kasnije sam saznao da se to dijagnostikom može provjeriti te da ima 15 podioka za razinu aditiva.

Sada me zanima da li je resetiranje countera aditiva isto što i resetiranje razine aditiva u spremniku ili su to dvije odovjene radnje. Jer imam osjećaj da on nije rekao kompjuteru da je spremnik za aditiv pun i on sada softverski ima recimo 3/15 crtica a mjerač mu šalje signal 15/15 crtica i samim time aktivira ADM-0003 Additive level sensor Faulty signal.

Čisto moje neko logično mišljenje.

Problem je što ovlašteni serviser koji mi je dostupan nema pojma što radi jer mi je te kodove protumačio kao začepljeni DPF filter.


Vrh
   
PostPostano: čet stu 27, 2014 8:32 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Google is your friend
http://www.bba-reman.com/forums/PrintTopic126252.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoforums.org.uk/archive/i ... 48296.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=_0tdT93OXAI" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Možda ti je senzor koji očitava nivo riknuo. A možda ti je i koja žica od senora precvikana ;-)

http://www.volvoforums.org.uk/archive/i ... 95828.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Iz ovog linka bih izdvojio:
"You are getting the ECM-2585 code because of the ADM code.

You cannot delete the ECM code until the ADM problem has been dealt with.

Here is the list of likely problems:


Loose connections, contact resistance or oxidation in the terminals
Open-circuit or short-circuit to ground or supply voltage in the signal cable
Damaged additive level sensor
Damaged additive dosing module (ADM).


If the additive level sensor is broken then this cannot be changed on its own and you would need a new additive tank.

Check the additive tank connector. Check for loose connections, contact resistance and oxidation.

Check the signal cable for the level sensor between additive dosing module (ADM) terminal #13 (#A13) and additive tank connector terminal #4. Check for an open-circuit. Check for a short-circuit to ground. Check for a short-circuit to supply voltage.

Check the ground cable for the level sensor between additive dosing module (ADM) terminal #10 (#A10) and additive tank connector terminal #2. Check for an open-circuit. Check for a short-circuit to ground. Check for a short-circuit to supply voltage.

All the best, if you sort the ADM the ECM code will disappear / be able to be reset."

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: čet stu 27, 2014 9:22 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet vel 04, 2011 12:21 pm
Postovi: 12
Vozi: C30 2.0D
Hvala na linkovima, ali sve sam ja to već vidio, međutim sada budem to odnio serviseru pa mu možda pomogne.

Ono što me najviše zanima je na kraju moga posta:

"Sada me zanima da li je resetiranje countera aditiva isto što i resetiranje razine aditiva u spremniku ili su to dvije odovjene radnje. Jer imam osjećaj da on nije rekao kompjuteru da je spremnik za aditiv pun i on sada softverski ima recimo 3/15 crtica a mjerač mu šalje signal 15/15 crtica i samim time aktivira ADM-0003 Additive level sensor Faulty signal."


Vrh
   
PostPostano: čet stu 27, 2014 12:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Odi u drugi ovlašteni servis.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet stu 27, 2014 5:11 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet vel 04, 2011 12:21 pm
Postovi: 12
Vozi: C30 2.0D
Je, već se naručio u Moto-Ris pa ću vidjeti što dalje.


Vrh
   
PostPostano: pon pro 01, 2014 4:36 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet vel 04, 2011 12:21 pm
Postovi: 12
Vozi: C30 2.0D
Riješeno u Moto-Ris-u.
Pregledano sve i na kraju problem riješen skidanjem i trešnjom rezervara aditiva. :mrgreen:

Ovim putem pohvala svima u Moto-Risu i Darku na strpljivosti, profesionalnosti i ljubaznosti. :)


Vrh
   
PostPostano: sri pro 10, 2014 7:24 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon lis 19, 2009 9:26 am
Postovi: 103
Lokacija: Oreškovićeva 3b, ZGB
Citat:
Riješeno u Moto-Ris-u.
Pregledano sve i na kraju problem riješen skidanjem i trešnjom rezervara aditiva. :mrgreen:

Ovim putem pohvala svima u Moto-Risu i Darku na strpljivosti, profesionalnosti i ljubaznosti. :)
Poštovani,

Hvala na pohvali, no to nam je posao :D
Uvijek ste dobrodošli, makar samo i na kavu ako ste u prolazu. :mrgreen:

_________________
MOTO-RIS d.o.o.
Oreškovićeva 3b,ZGB
Dijelovi-01/3821-580 Servis-01/3821-570
darija@moto-ris.hr
info@moto-ris.hr


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 7 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan