Sada je: čet ožu 28, 2024 9:34 am.

Vremenska zona: UTC+01:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr.C30 1.8, 08g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri vel 26, 2014 8:53 pm 
Offline

Pridružen/a: uto vel 25, 2014 8:19 pm
Postovi: 9
Vozi: volvo c30
Prije 4 mj. kupili smo rabljeni volvo c30 1.8 2007.g benzinac,(redovno servisiran) imao je oko 134000 km, odmah smo promijenili ulje i filtere auto sada ima 140000 i potrošio je 2.5 l ulja na 6000 km, auto vozi super, bez veze sam išla provjerit razinu ulja a kad ono štangica suha, nadolijem 1l štanga suha, pa još jednu štanga opet suha tek kad sam ulila pola treće litre pokazalo se ulje, auto ne dimi u vožnji i kad se stisne puni gas, bila sam danas kod nilssona rekli su mi da stavim gušće ulje (10w40 umjesto 5w30 koje bi trebalo ić i koje je bilo unutra) i ako bude potrošio 1l na 1000km da su najvjerojatnije otišle karike, pa me zanima dali je netko imao takav problem i dali imate kakav savjet, znam da kad kupuješ rabljeni auto kupuješ mačka u vreći ali da bi motor sa 140000 trebao generalku to si stvarno nisam mislila


Vrh
   
PostPostano: sri vel 26, 2014 9:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 1999
Lokacija: ploče
ostaje ti da poslusas majstore iz nilssona. promijni ulje i prati situaciju. mislim da ce se potrosnja ulja drasticno smanjiti.


Vrh
   
PostPostano: sri vel 26, 2014 9:26 pm 
Offline

Pridružen/a: uto vel 25, 2014 8:19 pm
Postovi: 9
Vozi: volvo c30
Hvala na brzom odgovoru, poslušala sam ih i promijenila sam sam ulje i sad se samo nadam da će se smanjiti potrošnja, jer inače je auto fantastičan to mi je prvi volvo i stvarno sam oduševljena s njim, znam da sam prije nego smo kupili auto negdje na ovom forumu pročitala nešto tipa kad jednom probaš volvo voziš samo volvo i mogu samo reć da se u potpunosti slažem, i iskreno nadam da će potrošnja ulja pasti tako da ga mogu još dugo voziti


Vrh
   
PostPostano: čet vel 27, 2014 8:26 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ako ulje nigdje ne curi, onda ga motor troši. To što ne dimi je samo znak da katalizatori još uvijek obavljaju svoju funkciju."Teže" ulje će možda malo ublažiti situaciju sa potrošnjom ulja, ali to rješenje je kratkog vijeka.

Moj savjet je da odvezete auto u servis i zatražite da se napravi test kompresije i leak down test. Na taj način se može utvrditi koji dio motora ima preveliku propusnost za ulje (karike ili ventili), te nakon toga odlučite što napraviti sa motorom.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet vel 27, 2014 8:37 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
A, kad jednom probaš Volvo više ga se ne možeš riješiti i to ti onda tako ide u krug, sadističko-mazohistički jedan odnos...mučiš ti njega, on tebe i tako...

Mene samo zanima kako je auto radio bez 3.5l ulja i nije ništa javljao. U ostalom se slažem s tcode-om.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 27, 2014 12:05 pm 
Offline

Pridružen/a: uto vel 25, 2014 8:19 pm
Postovi: 9
Vozi: volvo c30
Znam da je to riješenje kratkog vijeka,i ovo ću napraviti šta ste mi predložili ruku na srce druge mi nema, mene samo strah kolko se mogu tako voziti a da ne sje.. motor još više, jer takav popravak košta a treba novce skupiti,
nije ni meni jasno zašto se lampica od ulja nije upalila kad sam to rekla u servisu onda su mi rekli da se upali kad je već prekasno


Vrh
   
PostPostano: čet vel 27, 2014 12:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3789
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Citat:
Znam da je to riješenje kratkog vijeka,i ovo ću napraviti šta ste mi predložili ruku na srce druge mi nema, mene samo strah kolko se mogu tako voziti a da ne sje.. motor još više, jer takav popravak košta a treba novce skupiti,
nije ni meni jasno zašto se lampica od ulja nije upalila kad sam to rekla u servisu onda su mi rekli da se upali kad je već prekasno
Da, jer ta lampica je za tlak ulja,a ne nivo,nažalost c 30 1.8 motor nema indikator nivoa ulja,nadam se da si stavila neko kvalitetmo ulje ili čak Motul kako sam ti predložio.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet vel 27, 2014 12:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Možeš se tako voziti još neko vrijeme, samo pazi na količinu ulja i dolijevaj po potrebi. I naravno, nemoj forsirati motor.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet vel 27, 2014 12:51 pm 
Offline

Pridružen/a: uto vel 25, 2014 8:19 pm
Postovi: 9
Vozi: volvo c30
Stavila sam shellovo ulje, dođem u nilsson u ponedjeljak da mi selene zamijenite pa se vidimo


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 7 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan