Sada je: uto tra 23, 2024 10:52 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon vel 21, 2011 3:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri srp 22, 2009 7:59 pm
Postovi: 1483
Vozi: V70XC 2.4T
Lokacija: Zagreb-Vrbani-Siget
http://www.youtube.com/watch?v=RZe1EyfU7Xw" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
S60 2.4i 170HP summum 2006.- 1/2010.-9/2011.
S70 R 250HP 1998.-10/2011.
C70 2.4i 170HP 2008.-8/2014.
V70XC 2.4T 2002.-02/2017.-


Vrh
   
PostPostano: pon vel 21, 2011 6:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Okretni moment su uspjeli podignuti sa 440 na čak 460 Nm. :?

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: sri vel 23, 2011 11:53 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Okretni moment su uspjeli podignuti sa 440 na čak 460 Nm. :?
Sto ne mora znacit nista lose. Da su htjeli, mogli su ga dignut na 600 vjerojatno :wink:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: sri vel 23, 2011 2:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Sto ne mora znacit nista lose. Da su htjeli, mogli su ga dignut na 600 vjerojatno :wink:
Naravno da povečanje od 20 Nm ne znači ništa loše. Dapaće znači nešto dobro, ali nekak je to malo Nm za 1600 ojera. Da su ga povečali na 600 Nm vjerovatno bi koštalo 12800 ojera, po nekoj matematici. Možda ga baš zato nisu navinuli na tih 600 Nm :!:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: čet vel 24, 2011 7:58 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Okretni moment su uspjeli podignuti sa 440 na čak 460 Nm. :?
Nađi grafikone snage i momenta prije i poslije pa onda možemo raspravljat. Tih 20 Nm u piku je možda 50 negdje niže (ili više). :)

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 24, 2011 8:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nađi grafikone snage i momenta prije i poslije pa onda možemo raspravljat. Tih 20 Nm u piku je možda 50 negdje niže (ili više). :)
Ovo je skinuto s Heicove stranice. Koliko ja vidim nema tu nikakvih pikova nego ravna crta :-( I

slika

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: čet vel 24, 2011 9:07 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lip 28, 2010 8:31 pm
Postovi: 573
Vozi: 2020 Volvo V60 R Design
Lokacija: okolica Samobora
Pa vidi se da je i moment i snaga ujednaceniji bez padova.
:think:


Vrh
   
PostPostano: čet vel 24, 2011 9:47 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Nađi grafikone snage i momenta prije i poslije pa onda možemo raspravljat. Tih 20 Nm u piku je možda 50 negdje niže (ili više). :)
Ovo je skinuto s Heicove stranice. Koliko ja vidim nema tu nikakvih pikova nego ravna crta :-( I

slika
Pravi TDI :dance:.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet vel 24, 2011 10:21 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Ni ja ne kužim tu foru sa linearnim turbakom :shock: Poanta i bit turbaka je da osjetiš tu navalu snage kad turbina počne puniti :wink: A kome to nepaše tu su vam gospodo atmosferci na raspolaganju pa čete imati lijepu i ugodnu linearnu vožnju :!:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet vel 24, 2011 10:43 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ma ne samo to, nego brdo momenta na 2000 okretaja, a nakon 5k voda, to je super jedino ako voliš dim iz guma :D.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 04, 2011 3:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Ni ja ne kužim tu foru sa linearnim turbakom :shock: Poanta i bit turbaka je da osjetiš tu navalu snage kad turbina počne puniti :wink: A kome to nepaše tu su vam gospodo atmosferci na raspolaganju pa čete imati lijepu i ugodnu linearnu vožnju :!:
Mislio si rec poanta high pressure turbaka? :wink: Moment u podrumu je zakon! :mrgreen: Trebalo bi probat BMW 335i, slicna koncepcija kao i T6. No, navodno ipak puno uvjerljivija izvedba.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 04, 2011 5:30 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Nemam ja tu kaj za misliti :wink: Ako ti treba okretni moment u podrumu onda jedan V8 ko stvoren za tebe :!:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sub ožu 05, 2011 2:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Ni ja ne kužim tu foru sa linearnim turbakom :shock: Poanta i bit turbaka je da osjetiš tu navalu snage kad turbina počne puniti :wink: A kome to nepaše tu su vam gospodo atmosferci na raspolaganju pa čete imati lijepu i ugodnu linearnu vožnju :!:
Pa osjetiš navalu snage, ali ne na 5000 nego na 2000 okretaja. :) Onda je još samo razvučeš do tih 5000.

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: sub ožu 05, 2011 2:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Nemam ja tu kaj za misliti :wink: Ako ti treba okretni moment u podrumu onda jedan V8 ko stvoren za tebe :!:
Ne bih složio. Nekak mislim da tih (serijski) ispeglanih 440 Nm na T6 daje bolji osjećaj navale snage na 2000 nego neispeglanih na V8 na 4000.
Citiram: "The Volvo XC90 V8 produces 232kW and its torque – the most important characteristic of a V8 engine – is a massive 440Nm at 3900rpm. And at the sort of revs at which most driving takes place, around 2000rpm, no less than 370Nm awaiting the driver’s call." Sad pitam šta je bolje: imati 440 Nm u rasponu od 2200 do 4200 okretaja (kao na serijskom T6, crvena linija) ili vrtiti V8icu na tih 4000, jer sve ispod je manje. Ok, slažem se ima nešto i u zvuku 8 cilindara :)
Ovaj chipnuti (plava linija) i 460 Nm od 2200 pa skroz do 5000 je mislim ipak nešto drugo. :drool:

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: sub ožu 05, 2011 7:56 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Hebiga sad :wink:
Vozim turbaka jer ne želim ispeglano :!:
Tu tvoju navalu u ispeglanom dijelu ja ne osječam.Očito su vas ovi noviji volvači malo previše razmazili.Za vas su auti s elektromotorom najbolji.Tam je moment tak ispeglan da nema takve peglaone u svijetu da to tak lijepo ispegla.Srečom pa vam to vrijeme dolazi.
a meni ostavite moju staru ragu koja uredno tek kad se popne na 3 soma okretaja počne divljati :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan