Ma sve je to ok, ali gotovo uvijek više nastrada auto koji udari nego onaj koji stoji. To je sve fizika. Naime, ja sam se prije 5 godina zabio
sa 440-tkom u punta i nisam mogao vjerovat
. Puntu je pukao branik i malo mu se udubila zadnja vrata, ništa strašno. Ja sam morao šlepati auto, mijenjao sam masku, farove, prednji vezni lim, hladnjak i haubu. Moram naći sliku pa ću je skenirati i staviti. Užas, svi su me pitali kako je to moguće, pa to je volvo vs punto. Sve ovisi o kutu udarca, brzini, jel auto ispred na kočnici itd.
Druga stvar je feeling pri sudaru, sigurno nije isto u puntu i volvu. Ja uopće nisam imao neki stašan osjećaj pri udarcu, ali sam se iznenadio kad sam izašao van. Katastrofa.
Također, jednom me je kad sam vozio favoritku udario lancer od iza. Udarac je bio takav da mi je izletila pepeljara i sve iz pretinaca, a na braniku ama baš ništa! Mitsubishi je imao popriličnu štetu. Na isti način me udario i punto u tu škodu i ista stvar, škoda 1 - punto 0 ( nisam imao nikakvu štetu, a punto je ostao bez farova i haube).
To su bili direktni udarci, ali kad me Fiat scudo udario u meganea ... Pogodio me svojim lijevim u moj desni kraj i ja sam imao daleko veću štetu. On je razbio far, malo spigao blatobran i vezni lim, a plastika branika je napukla. Meni je čak i prag pod desnim vratima spigan, a zadnji kraj ... Hirošima.
Nisam mogao dignuti podnicu gepeka.
Ali, u svakoj nesreći ima malo i sreće. "olupina"+odšteta = moj volvo