Sada je: čet ožu 28, 2024 12:51 pm.

Vremenska zona: UTC+01:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 33 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet srp 12, 2013 10:19 pm 
Offline

Pridružen/a: pet srp 05, 2013 3:04 pm
Postovi: 35
Vozi: 340 GL 1,6 diesel
Imao sam tu sreću da se vozim u raznim modelima Volva. Trenutno sam vlasnik Volva 340 i ne mogu se nikako složiti sa mišljenjem da 300 serija nije pravi Volvo. Upoznat sam sa povijesnim podacima i Daf projektom i preuzimanjem od strane Volva i mogu samo pohvaliti taj Volvov potez. Daf projekt 99 je za početak sedamdesetih bio vrlo napredan sa tehničkim riješenjima neviđenim za tu klasu auta, falila mu je jedino kvaliteta izrade i sigurnosni standardi što je sve riješeno kad je Volvo postao gazda. Postoji na netu slikovni prikaz kako je izgledao Daf prije preuzimanja i nakon preuzimanja kada postaje Volvo serija 300. Veći branici, kvalitetnija unutrašnjost, sjedala, oprema, paleta motora itd. Nakon redizajna 86. sve Volvo karakteristike dodatno dolaze do izražaja: sigurnost, udobnost, opremljenost, stabilnost, mali krug okretanja...
Ne bi Volvo taj model zadržao u svojoj ponudi 15 godina da je to bilo nešto ispod razine Volvo standarda.


Zadnja izmjena: 340 GL, dana/u sub srp 13, 2013 1:04 pm, ukupno mijenjano 2 puta.

Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 2:11 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Bravo!

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 7:19 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4486
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Još kad se u tu malu ciglicu sa zadnjim pogonom dene B230F onda je to stroj :whistle:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 11:34 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 29, 2013 10:46 pm
Postovi: 109
Vozi: S60 T5 R
Lokacija: Sweden-Malmö-Göteborg
Dobar je to auto, voze se i dan danas gore kod nas no ima jednu jedinu manu.........koju nebi volio navesti da se nebi neko slucajno uvrjedio....sve u svemu definitivno dobar auto

_________________
Volvotech-sweden


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 11:49 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri tra 07, 2010 1:01 pm
Postovi: 662
Evo ima nas još koji isto misle :D

_________________
nordic renegade team member

440 turbo
850 T5
740 TiC
940 GL
480 ES
460 turbo


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 12:27 pm 
Offline

Pridružen/a: pet srp 05, 2013 3:04 pm
Postovi: 35
Vozi: 340 GL 1,6 diesel
Nije mi bila namjera zakuhavati neku raspravu nego bedasto mi je kad netko nešto tvrdi što ne stoji. Ukusi su različiti, potrebe i mogućnosti isto tako, zato i postoje različite klase vozila. Da nije tako, Volvo a i ostali proizvođači proizvodili bi jedan model i svi bi ga kupovali a znamo da nije tako.

Član sam volvo300mania foruma, to je engleski forum specijaliziran samo za model 300, ljudi imaju novog s 80 ili xc 90 a u garaži im je i 340 ili 360, neki se njime svakodnevno služe jer im se cool voziti u njima dok novi auto daju ženi ili ga koriste za duže relacije.

Meni se primjerice kod vozila općenito, sviđa jednostavnost i pouzdanost i to mi je ispred performansi i izgleda.

Npr. imam godinu dana stari Citroen Nemo 1,4 hdi i ne mogu se načuditi kako smo mi kao potrošači i kupci vozila pristali da nas autoindustrija tokom vremena uvjeri da je sasvim normalno da za servis na 40 000 km platimo 2000 kn a promijene nam samo ulje i filtere uz napomenu da bi bilo dobro promijeniti i prednje disk pločice (cca 1000 kn materijal i ruke).

A da ne pričam o vlasnicima vozila (nažalost i nekih novijih Volvo modela) kojima taman nakon isteka garancije rikne, zamašnjak, turbina ili famozni DPF filter koji je instaliran u auto samo zato što neki birokrat u EU misli da bude se svijet srušio ako auto ispušta 125 g/km nečega umjesto 119 g/km.

Na svojem 340 1,6 d, ja kao mehaničarski laik bez problema sam osobno zamijenio ulje, filter ulja, filter zraka, pregorjele žarulje... Sve je pristupačno, lako dostupno, ne treba se pola auta rastaviti da bi se napravio osnovni servis.


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 12:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
:clap: :text-goodpost:

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 1:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet svi 21, 2009 3:45 pm
Postovi: 899
Vozi: 2015 XC70 D5 Summum, 2007 Nissan Pathfinder
Lokacija: Crna Gora, Podgorica
Bravo! :) Ima kod mene u komsiluku jedan 345 :) Bila su do nedavno 2 :)

_________________
Volvo 744 TDIC SOLD, 1989. ; 1997. - 2000.
Volvo 855 GLT + LPG Estate SOLD, 1996. ; 1998. - 2020.
Volvo V70 D5 SOLD, 2004. ; 2013. - 2021.
Volvo XC70 D5 SOLD, 2007. ; 2017. - 2021.
Nissan Pathfinder 2.5 dCi DRIVING, 2007. ; 2019. -
Volvo XC70 D5 DRIVING, 2015. ; 2021. -


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 5:19 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 29, 2013 10:46 pm
Postovi: 109
Vozi: S60 T5 R
Lokacija: Sweden-Malmö-Göteborg
Jest brate ruzan ko akrap (morao sam) ,no smio bi sa njim na put oko svjeta !!!!

_________________
Volvotech-sweden


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 5:23 pm 
Offline

Pridružen/a: pet srp 05, 2013 3:04 pm
Postovi: 35
Vozi: 340 GL 1,6 diesel
Pitanje, jel ima za njega dijelova u Švedskoj? Primjer, tražio sam po Zagrebu prednje amortizere za njega i nitko ih nema niti za naručiti, samo je u Auto Kreši ostao jedan jedini par za cca 500 kn po komadu.

Jel dođe koji put netko u ovlašteni servis sa 300-kom? :)


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 5:27 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 29, 2013 10:46 pm
Postovi: 109
Vozi: S60 T5 R
Lokacija: Sweden-Malmö-Göteborg
Naravno da ima djelova i naravno da dolazi narod sa njima kod nas u Volvo no ne bas na skupe popravke nego vise se radi o servisu i jednostavnijim kvarovima, a da budem i iskren nema bas ni mnogo majstora sto su radili sa njima, ja na primjer malo sam radio sa 300 serijom a Preko 15 Godina radim u Volvu

_________________
Volvotech-sweden


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 5:32 pm 
Offline

Pridružen/a: pet srp 05, 2013 3:04 pm
Postovi: 35
Vozi: 340 GL 1,6 diesel
Ako mi bude trebao koji dio slobodno ti se javim? :)

Inače kako si rekao na put oko svijeta evo jedan primjer koji sa novim Volvom nikako nebi mogao napraviti. Neki dan sam imao malu inventuru dvorišta i ulio sam u rezervar oko 25 l biodizela, pola litre korištenog ulja za prženje (suncokret), 2 l benzina eurosuper 95 i auto radi bez greške :)


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 5:36 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 29, 2013 10:46 pm
Postovi: 109
Vozi: S60 T5 R
Lokacija: Sweden-Malmö-Göteborg
Naravno, dobrodosao si, ako mogu da pomognem naravno da cu ti pomoci.....

_________________
Volvotech-sweden


Vrh
   
PostPostano: sub srp 13, 2013 5:41 pm 
Offline

Pridružen/a: pet srp 05, 2013 3:04 pm
Postovi: 35
Vozi: 340 GL 1,6 diesel
Hvala!


Vrh
   
PostPostano: ned srp 14, 2013 11:29 am 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
Ja bih se takodjer slozio sa onima koji navode da 300 i nije bas pravi Volvo, u mnogo cemu, a pre svega kvalitetu llimarije i udobnosti voznje.
Ovo kazem iz iskustva druzenja sa serijom 200, 700, 900 i 300. Ali, 300 ima izuzetnu stabilnost, pregledan je, jako je okretan i za ondasnje a kamoli za danasnje modele i sve u svemu dosta upotrebljiv auto.

Ja ga vozim kao auto za svaki dan u lokalu, i zaista je jako pouzdan (1.4B varijanta) za ovih oko 16.000km koliko sam presao u godinu i po. Za tako mali i slabasan motor zacudjuuce je zivahan, kombinacija motor+manuelni menjac pruza sasvim korektnu elasticnost motora i po tome se vozi kao pravi veliki Volvo.
U stvari najveca slicnost sa velikim Volvom je bas osecaj u voznji.
Mene je prijatno iznenadila zimska sposobnost, prijanjanje je odlicno po snegu i jedina uslovno receno mana je mali klirens poda.

Delova mislim da odavno nema za mnoge pozicije, ja na primer trazim bravu vozacevih vrata. Potraga za tankim crevima antifriza za karburator je pokazala da toga isto nema. Da ne pricam o nosacima motora ili kardanu.

Mada s obzirom na godine to je manje vise normalno no nezgoda je sto je 300 serija jako razlicite konstrukcije od ostalih vozila tog doba pa cak i u odnosu na seriju 200 pa gotovo nista ne pase sa drugih auta.

Amortizere nudi Monroe, kocione plocice Meyle pa bih predlozio da se potrazi kod njihovih lokalnih prodavaca.

Volvo mania je meni super izvor informacija.

Ne mogu da zamislim kako je bilo voziti novi 300 variomatic i poredjenje sa recimo tada novim VW Pasatom (model 73) ili BMW 316 (model pre 1982) i ostalima iz te klase koji su mu slicni po velicini i nameni.

Ja sam 300 uzeo kao privremeno resenje ali se pokazao sasvim pouzdan i solidan pa ce jos neko vreme biti daily driver, zapravo sve dok ne izda kardan.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 33 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+01:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan